کد خبر : 1499904 | 03 بهمن 1396 ساعت 22:49 | 37K بازدید | 0 دیدگاه

ازبکستان-ویتنام؛ فینال غیرمنتظره قهرمانی آسیا

تیم های فوتبال ازبکستان و ویتنام به دیدار نهایی رقابت های فوتبال قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا راه یافتند.

ازبکستان-ویتنام؛ فینال غیرمنتظره قهرمانی آسیا

به گزارش "ورزش سه" امروز دیدارهای مرحله نیمه نهایی رقابت های فوتبال قهرمانی زیر ۲۳ سال قاره آسیا در کشور چین برگزار شد.

 

در نخستین بازی امروز تیم‌های قطر و ویتنام در مقابل هم قرار گرفتند. در نیمه اول این بازی عفیف با یک ضربه پنالتی قطر را پیش انداخت. در ادامه بازی کوانگ های بازی را به تساوی کشاند. در دقایق پایانی المعز گل دوم قطر را به ثمر رساند؛ اما دو دقیقه بعد دوباره کوانگ های بازی را برگرداند.


تلاش دو تیم در وقت های اضافه منجر به گل نشد و بازی به ضربات پنالتی کشیده شد. در ضیافت پنالتی‌ها ویتنام موفق شد با نتیجه ۴ بر ۳ قطر را شکست دهد و راهی دیدار نهایی شود.

 

اما دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی را ازبکستان و کره جنوبی برگزار کردند. ۹۰ دقیقه تلاش این دو تیم با گلهای اورینبوئف و هوانگ همراه بود و با تساوی یک یک خاتمه یافت.


اما وقت های اضافی این بازی به مراتب جذاب تر از زمان قانونی دنبال شد؛ جایی که ازبک ها توانستند توسط گانیف، یاخشیبائف و کومیلوف ۳ بار دروازه کره ۱۰ نفره را باز کنند و سرانجام با برتری چهار بر یک به فینال برسند.

 

بدین ترتیب دیدار پایانی مسابقات زیر ۲۳ سال آسیا با حضور تیم هایی برگزار می شود که کمتر کسی تصور می کرد. در غیاب ژاپن، کره، عربستان و استرالیا، قهرمان قاره کهن از بین ویتنام و ازبکستان معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ها