کد خبر : 1499914 | 04 بهمن 1396 ساعت 01:14 | 32.9K بازدید | 0 دیدگاه

صعود دشوار منچسترسیتی به فینال جام اتحادیه

منچسترسیتی در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس مقابل بریستول سیتی به پیروزی3-2 رسید و با برتری 5-3 در مجموع دو دیدار، راهی دیدار فینال شد.

صعود دشوار منچسترسیتی به فینال جام اتحادیه

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا شاگردان پپ گواردیولا با دو گل از حریف پیش افتادند اما بریستول توانست در وقت های اضافه کار را به تساوی بکشد؛ ولی این سیتی بود که در ثانیه های پایانی به گل برتری رسید و در این دیدار هم به پیروزی 3-2 رسید.

 

در نیمه اول دو تیم نمایش متعادلی داشتند و موقعیت های خطرناکی روی دروازه ها ایجاد شد تا اینکه در دقیقه 43، سیتی به گل رسید. روی اشتباه مدافع بریستول بود که برناردو سیلوا با یک پاس خوب، لروی سانه را صاحب موقعیت کرد و او هم با یک شوت محکم، دروازه حریف را باز کرد تا نیمه اول با برتری 1-0 سیتی به پایان برسد.

 

سیتی نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 49 به گل دوم رسید. روی یک ضدحمله سریع بود که آگوئرو با پاس عالی دی بروین صاحب موقعیت شد و با یک شوت دقیق، کار را تمام کرد.

 

1278316

 

پس از این گل تیم میزبان ابتکار عمل را در دست گرفت و سرانجام در دقیقه 64، یکی از گل های خورده را جبران کرد. روی تعلل مدافعان منچسترسیتی بود که توپ با ارسال پترسون به پک رسید و او هم با یک ضربه سر تماشایی، کار را تمام کرد.

حملات بریستول برای زدن گل های بعدی سرانجام در چهارمین دقیقه از وقت های تلف شده به نتیجه رسید. روی یک ارسال بلند به تیر دوم، رید با ضربه سر، موقعیت خوبی برای فلینت ایجاد کرد و او هم با یک بغل پای ساده، کار را به تساوی کشید.

اما این پایان کار نبود و در ششمین دقیقه از وقت های اضافه، روی یک حمله سریع از بازیکنان سیتی، پاس در عرض لروی سانه در مقابل دروازه به دی بروین رسید و او هم با یک ضربه بغل پا، پیروزی 3-2 سیتی را رقم زد.

منچسترسیتی باید در دیدار فینال با برنده دیدار تیم های آرسنال و چلسی روبرو شود. این دو تیم فرداشب در شرایطی در ورزشگاه امیریتس مقابل هم قرار می گیرند که دیدار رفت در استمفوردبریج با تساوی 0-0 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها