کد خبر : 1500095 | 04 بهمن 1396 ساعت 19:46 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

دیدار برگشت عکس دیدار رفت؛

استقلال-پارس اینبار مطابق انتظارات

دو تیم استقلال تهران و پارس جنوبی جم در شرایطی برابر هم صف آرایی می کنند که حالا دو تیم شرایط متفاوتی را نسبت به نیم فصل اول تجربه می کنند.

استقلال-پارس اینبار مطابق انتظارات

به گزارش "ورزش سه"، در نیم فصل اول رقابت های لیگ هفدهم دو تیم استقلال تهران و پارس جنوبی جم در شرایطی برابر هم در هفته ششم صف آرایی کردند که شرایط کاملا متفاوتی بر اردوی دو تیم حاکم بود؛ شاگردان مهدی تارتار در آن مقطع 13 امتیاز از 5 دیدار قبلی خود به دست آورده بودند و با انگیزه مضاعفی به دیدار استقلال رسیده بودند، اما در سوی مقابل اصلا شرایط خوب نبود و استقلالی ها با علیرضا منصوریان از 5 دیداری که برگزار کرده بودند، سه شکست، یک تساوی و تنها یک پیروزی را در کارنامه داشتند و با شرایط روحی بسیار بدی به شهر جم رفته بودند.


اما حالا پس از پشت سر گذاشتن 15 هفته شرایط در این دو تیم کاملا دگرگون شده است؛ استقلال که از 5 بازی ابتدایی فصل 4 امتیاز کسب کرده بود، در نیم فصل دوم با وینفرد شفر از 5 بازی ابتدایی خود صاحب 9 امتیاز شده است. آنها صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان را با پیروزی های پر گل پشت سر گذاشتند؛ ولی در مقابل تراکتورسازی، سایپا و پدیده به تساوی رضایت داده اند تا همین نقطه ی امیدی برای پارس جنوبی جم باشد که نتایجش هیچ تطابقی به دیدارهای ابتدایی فصل ندارد.


پارس جنوبی جم که فصل را فوق العاده آغاز کرده بود، با شکست مقابل پرسپولیس در هفته های پایانی نیم فصل اول از روند خوب خود فاصله گرفت. آنها با شروع نیم فصل دوم هم نتایج متفاوتی کسب کردند و از 5 دیدار گذشته 4 تساوی و یک شکست را در کارنامه می بینند؛ چیزی که کاملا متفاوت با آنچه آنها در نیم فصل اول رقم زدند، است.


پارس جنوبی در نیم فصل اول با توجه به نتایج بسیار خوبی که کسب کرده بود، نسبت به حریف بلند آوازه خود از روحیه و شانس بیشتری برخوردار بود؛ ولی حالا همه چیز مطابق انتظار هواداران فوتبال است و استقلال از شانس بیشتری برای پیروزی در ورزشگاه خانگی برخوردار است؛ البته شاگردان مهدی تارتار و این سرمربی امیدوارند که با توجه به افت استقلال در سه هفته اخیر بتوانند در مقابل این تیم به اولین پیروزی نیم فصل دوم دست یابند.

دیدگاه‌ها