کد خبر : 1500101 | 04 بهمن 1396 ساعت 19:57 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

صنعت نفت جدیدترین رقیب جادوگر

علی کریمی سرمربی سپیدرود رشت فردا برای اولین بار در قامت سرمربی در آبادان به مصاف صنعت نفت خواهد رفت.

صنعت نفت جدیدترین رقیب جادوگر

به گزارش "ورزش سه"، وقتی علی کریمی در هفته ششم لیگ هفدهم هدایت نفت تهران را برعهده گرفت در 3 دیداری که روی نیمکت این تیم نشست، به مصاف تیم های گسترش فولاد، پیکان و سپاهان رفت. جالب اینجاست پس از بازگشت جادوگر به لیگ برتر در هفته هجدهم اینبار در قامت سرمربی سپیدرود رشت، بازهم به مصاف این سه تیم رفت.


کریمی در دور رفت مقابل گسترش به تساوی بدون گل رسید، از پیکان 3 بر یک شکست خورد و سپاهان را با تک گل عیسی آل کثیر شکست داد. جادوگر در دور برگشت نیز از گسترش فولاد 2 بر یک شکست خورد، با پیکان بدون گل مساوی کرد و بازهم سپاهان را شکست داد.


حالا علی کریمی به مصاف تیمی می رود که تاکنون تجربه رویارویی با آن را نداشته و برای اولین بار در مقام سرمربی با فراز کمالوند مبارزه خواهد کرد. جادوگر هر سه دیداری که سرمربی نفت تهران بود، در تهران به مصاف رقبا رفت و حالا بازی فردا در آبادان دومین دیداری خواهد بود که او و شاگردانش در سپیدرود، خارج از رشت تجربه می کنند.


کریمی در این فصل هنوز خارج از خانه طعم برد را نچشیده و باید منتظر ماند و دید آیا فردا می تواند مقابل کمالوند این مهم را تجربه کند یا نه؟ کمالوندی که در 10 دیدار خانگی تاکنون موفق به کسب 18 امتیاز شده و تنها 2 بار در خانه مقابل حریفانش بازنده بوده است. گفتنی است دیدار دو تیم ساعت 17:10 فردا در ورزشگاه تختی آبادان برگزار خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها