کد خبر : 1500104 | 04 بهمن 1396 ساعت 21:27 | 85.4K بازدید | 0 دیدگاه

سلتاویگو او را می خواهد؛

پیشنهاد 6 میلیون یورویی برای سامان قدوس

سامان قدوس، ستاره ایرانی اوسترشوندس مورد توجه باشگاه سلتاویگو قرار گرفته است.

پیشنهاد 6 میلیون یورویی برای سامان قدوس

 

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه اوسترشوندس باید در ماه فوریه و در رقابت های لیگ اروپا به مصاف آرسنال برود، اما طبق ادعای اسپورت اکسپرس، باشگاه سلتاویگو به شدت به دنبال جذب سامان قدوس، مهاجم ایرانی اوسترشوندس است.

 

طبق ادعای این نشریه، سلتاویگو قصد دارد برای خرید مهاجم ایرانی در همین فصل زمستان اقدام کند و پیشنهاد آنها به صورت قرضی و با بند خرید در تابستان آتی است.

 

1278467

 

البته به نظر می رسد رئیس باشگاه اوسترشوندس این پیشنهاد را رد کرده و تاکید کرده که علاقمند به حضور سامان قدوس در دیدار مقابل آرسنال است. پس باید دید که آیا سلتاویگو در زمستان امسال با پیشنهاد بهتری برای جذب قدوس تلاش خواهد کرد یا خیر.

 

پیشنهاد سلتاویگو، جذب سامان قدوس به شکل قرضی با مبلغ 200 هزار یورو در زمستان و با بند خرید 6.1 میلیون یورویی در تابستان سال بعد است. نهایی شدن انتقال احتمالی سامان قدوس به لالیگا به عملکرد این بازیکن طی چند ماه آینده و حضور در سلتاویگو به صورت قرضی بستگی خواهد داشت.

 

سامان قدوس طی سالهای اخیر عملکرد فوق العاده ای در ترکیب تیمش داشته و در 84 بازی آخر خود موفق به زدن 40 گل شده است. این بازیکن قابلیت حضور در پست های مختلف هجومی را داراست و به همین دلیل سلتاویگو برای جذب او اقدام کرده است.

دیدگاه‌ها