کد خبر : 1500281 | 05 بهمن 1396 ساعت 17:56 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش می کنم بادامکی را به تیم برگردانم

عنایتی: از حاج رضایی خواستم کنارم باشد

سرمربی تیم مشکی پوشان مشهد اعلام کرد بازی سختی با تراکتورسازی در پیش دارند.

عنایتی: از حاج رضایی خواستم کنارم باشد

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی در نشست خبری قبل از دیدار با تراکتورسازی عنوان کرد: بازی سختی مقابل تیم خوب تراکتور داریم. تیمی که هواداران خوب و زیادی دارد‌ بعد بازی با نفت شرایط روحی بدی داشتیم اما فراموش کردیم انشاالله با همدلی بازی خوبی به نمایش بگذاریم. این سه امتیاز خیلی برایمان مهم است.
وی درباره غایبان تیمش برای بازی فردا گفت: صالحی محروم است. مصدوم جزئی هم داریم. امیدواریم برگردند و بتوانند بازی کنند.


سرمربی مشکی پوشان درباره حواشی تمرین امروز تیمش تاکید کرد: من چیز خاصی متوجه نشدم. من سرگرم تمرین بودم و چیزی ندیدم.


عنایتی درباره شایعه اولتیاتوم باشگاه به خودش و شایعه حضور حاج رضایی و مجتبی حسینی روی نیمکت مشکی پوشان خاطرنشان کرد:چنین موضوعی را فقط خبرنگاران می گویند. هیچ چیزی فرق نکرده و با تمام وجود کار می کنیم تا شرایط را تغییر دهیم. به اخبار کاری نداریم.


وی افزود: هیچ اطلاعی از حضور آقای مجتبی حسینی ندارم‌. با شخص آقای حاج رضایی صحبت کردم و دوست دارم از تجربیات این انسان شریف و با دانش استفاده کنم. او می تواند کمک خوبی باشد. امیدواریم شرایط برای حضور ایشان فراهم شود. آقای حسینی اگر به عنوان مدیر فنی باشد باید با من صحبت شود که من هیچ اطلاعی ندارم.


عنایتی درباره خطر کسر امتیاز از مشکی پوشان اظهار کرد: دیگر خطری ما را تهدید نمی کند چرا که با پرداختی به بازیکن خارجی پرونده بسته شد.


سرمربی مشکی پوشان درباره ناکامی های اخیر تراکتورسازی گفت: تراکتور همیشه تراکتور است. بعضی تیم ها دچار افت می کنند اما شک می تواند انگیزه انها را بالا ببرد. ما امیدواریم با تمرکز لازم امتیارات لازم را بگیریم. بخصوص که در ورزشگاه امام رضا(ع) خواهیم بود. از آقای برادران ممنونم که بسیار تلاش کردند تا این اتفاق بیفتد.


عنایتی با اشاره به موضوع فسخ قرارداد بادامکی تاکید کرد: تلاش می کنیم حسین بادامکی به تیم برگردد. ارتباط ما 10 ساله است. نمی دانم دلیل اظهار نظرهایش چه بود. بخاطر تیم سکوت کردم. در امتحانات برایش آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم خیلی زود به جمع ما برگردد.

دیدگاه‌ها