کد خبر : 1500498 | 06 بهمن 1396 ساعت 15:17 | 276.6K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با والنسیا

زیدان: به یک شرط همین فردا از رئال می روم

زیدان دشوارترین روزهای مربیگری خود در رئال را سپری می کند و صندلی او لرزان تر از همیشه شده است.

زیدان: به یک شرط همین فردا از رئال می روم

به گزارش "ورزش سه"، رئال در روزهایی پرحاشیه و بحرانی فردا باید به زمین والنسیا برود. دیداری که پس از حذف تحقیرآمیز برابر لگانس برگزار می شود و فشارها روی زیدان مضاعف شده است. بسیاری معتقدند که زیدان بیهوده به دسته ای از بازیکنان خود اعتماد دارد و برخی ذخیره ها به وی خیانت کرده اند. 

 

 

1278832

 

 

او در همین رابطه به خبرنگاران گفت:« این حس که بازیکنان به من خیانت کرده و پشت من را خالی کرده اند را ندارم که اگر غیر این بود، همین فردا از رئال می رفتم. در فوتبال برای هر بازیکنی روزهای خوب و بد وجود دارد. وظیفه من خارج کردن تیم از این شرایط بد است و خودم را در این راه قدرتمند می بینم. اگر اینچنین نباشد، یعنی مشکل بزرگی وجود دارد.

گفتم که اگر حس کنم برخی بازیکنان پیغام من را نمی گیرند و ایده های من را قبول ندارند، تیم را ترک خواهم کرد. من هر روز سعی می کنم خودم و برنامه هایم را به روز کنم. هیچکس نمی تواند حس و انگیزه کار کردن را از من بگیرد. به اعتقاد من، بازیکنان مقصر شرایط کنونی نیستند و فقط نباید به نتایج نگاه کرد.»

 

 

1276265

 

 

مشکل رئال:« مشکل این است که در دیدارهایی که باید پیروز شویم، نتیجه نمی گیریم. بازی رفت را از لگانس برده بودیم و شاید من نتوانستم انگیزه کافی را برای بازی برگشت به بازیکنان تزریق کنم. من تنها کسی هستم که از این شکست، نکات مثبت را استخراج کردم و اوضاع را منفی نمی بینم.

اینها را نمی گویم تا از خودم محافظت کنم. کاری که باید انجام دهیم، رسیدن به تداوم در پیروزی هاست. من و بازیکنانم، اطمینان داریم که این وضعیت را تغییر خواهیم داد. بازهم می گویم که می توانیم لیگ قهرمانان را فتح کنیم و هر کاری لازم باشد برای رسیدن به این مهم انجام خواهیم داد.»

 

تیم دوم رئال برابر لگانس:« پشیمان نیستم و اگر به عقب برگردم، بازهم، همین انتخابم خواهد بود.»

 

افت کیفیت تیم نسبت به فصل قبل:« من از این مجموعه راضی هستم. قبل از شروع فصل نیز همین عقیده ام بود. تیمی جوان و تشنه یادگیری دارم و برای همین اینجا هستم.»

 

حمایت رئیس باشگاه:« حمایت تمام مسئولان باشگاه از جمله فلورنتینو پرز را با خود دارم.»

 

بازی سرنوشت ساز برابر پی اس جی و آینده:« فعلا به پی اس جی فکر نمی کنم؛ چون فردا بازی حساسی برابر والنسیا پیش رو داریم. هنوز 18 بازی دیگر از لالیگا باقی مانده و  در نیمه های فصلیم. روزهای خوب ما هم از راه می رسند. در مورد آینده نیز چیزی مشخص نیست. می توان قراردادی ده ساله داشت ولی فایده ای ندارد اگر نتایج خوبی کسب نکنید.»

 

دیدگاه‌ها