کد خبر : 1500499 | 06 بهمن 1396 ساعت 16:18 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

تغییرات مربی جدید سپاهان؛

قنبری دفاع سه نفره کرانچار را تغییر داد

کریم قنبری در اولین دیداری که هدایت طلایی پوشان را برعهده دارد، تغییراتی را در خط دفاعی، میانی و هجومی طلایی پوشان ایجاد کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، کریم قنبری پس از اینکه به عنوان مربی موقت سپاهان معرفی شد، در مصاحبه خود اعلام کرد که تغییراتی را در بازیکنان و ساختار بازی تیم ایجاد خواهد کرد.


سپاهان با کرانچار از شروع نیم فصل دوم با سیستم 2-1-4-3 به میدان می رفت و معمولا حسن جعفری و مهرداد محمدی بازیکنان ثابت او در چند دیدار اخیر بودند، اما قنبری مقابل فولادخوزستان تغییراتی را در بازیکنان و سیستم بازی ایجاد کرده است.


قنبری ترجیح داده به جای سیستم سه دفاعه از سیستم چهار نفره خطی برای چینش خط دفاعی تیمش استفاده کند و رضا میرزایی و عارف غلامی هم از ابتدا و در ترکیب ثابت جایگزین به میدان وارد شده اند.


ضمن اینکه جانشین کرانچار خط هجومی و میانی تیم را نیز نیز تغییر داده است و طلایی پوشان مانند برخی دیدارهای نیم فصل اول با ترکیب 1-3-2-4 وارد زمین شده اند.

 

گفتنی است دیدار دو تیم در پایان نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت و باید منتظر بمانیم و ببینیم تفکرات قنبری در اولین بازی چه حاصلی را برای سپاهانی ها به همراه خواهد داشت.


عکس از شهرام شریفی

 

دیدگاه‌ها