کد خبر : 1500524 | 06 بهمن 1396 ساعت 17:27 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

ساغلام: این امتیاز ما را خوشحال نکرد

سرمربی ترک تبار تراکتورسازان پس از اولین دیدار خود در ایران در نشست مطبوعاتی پس از بازی به اظهارنظر پرداخت.

ساغلام: این امتیاز ما را خوشحال نکرد

به گزارش "ورزش سه"، ارطغرول ساغلام پس از دیدار برابر سیاه جامگان در نشست مطبوعاتی پایان دیدار گفت: ابتدا باید بگویم باید از تمام کسانی که این ورزشگاه را آماده کردند تشکر کرد. این ورزشگاهی زیبا با چمنی فوق العاده بود. امروز در اولین بازی خود در ایران حضور یافتم هر چند می خواستم با پیروزی کار خود را آغاز کنم؛ اما موقعیت هایی که باید برای گلزنی به دست می آوردیم را نتوانستیم مهیا کنیم. چند موقعیت بسیار خوب هم داشتیم که نتوانستیم آنها را تبدیل به گل کنیم.


او ادامه داد: مسابقات این‌چنینی خیلی سخت و طاقت‌فرسا هستند چون رقیب‌مان این را یک فرصت می‌بیند که بتواند خودش را در جدول بالا بکشد. آنها با تمام وجودشان جنگیدند، اما در نهایت یک امتیاز ما را زیاد خوشحال نکرد. ما باید روی کارهای هجومی و دفاعی تیم‌مان خیلی کار کنیم تا بازیکنان‌مان در این نقاط زمین بهتر بازی کنند.


ساغلام در ادامه گفت: بازی‌های‌مان در آینده خیلی فشرده هستند. بعد از بازی هفته آینده‌مان در لیگ برتر، در لیگ قهرمانان آسیا هم بازی می‌کنیم به همین خاطر یک ترافیک برای‌مان به وجود می‌آید. فشردگی بازی‌ها، کارهایی که باید انجام بدهیم را سخت می‌کند؛ اما قرار است تلاش کنیم و بهترین‌ها را برای هواداران تراکتورسازی رقم بزنیم. از هر موضوعی که بتواند به ما کمک کند استقبال می‌کنیم، چون برای ما خیلی مهم هستند.


وی ادامه داد: از تمامی بازیکنان خودمان، بازیکنان حریف و تماشاگرانی که از تبریز به مشهد آمدند تا تراکتورسازی را تشویق کنند، تشکر می‌کنم.


ساغلام در مواجه شدن با سؤال خبرنگاری در مورد عملکرد تیم داوری، گفت: آدمی نیستم که زیاد در ارتباط با داوران صحبت کنم. ما فکر می‌کنیم داور خیلی خوب سعی کرد بازی را کنترل کند. به‌خاطر همین نقدی در ارتباط با داوری ندارم و به او خسته نباشید می‌گویم.

 

دیدگاه‌ها