کد خبر : 1500527 | 06 بهمن 1396 ساعت 16:41 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

عنایتی: ایمان دارم در جدول بالا می آییم

سرمربی سیاه جامگان می گوید حق تیمش برابر سیاه جامگان پیروزی بود.

عنایتی: ایمان دارم در جدول بالا می آییم

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی در نشست خبری بعد از بازی با تراکتورسازی پاسخ خبرنگاران را داد.

 

10 دقیقه دچار فراموشی شدیم
در 10 دقیقه دوم نیمه دوم دچار فراموشی شدیم، در کل اگر می‌خواهیم حساب کنیم بازی در اختیار ما بود. یک بار هم دروازه بان ما واکنش نشان نداد. در نیمه اول ما خیلی خوب بودیم. متاسفانه با حمله‌ای که داریم به گل نمی‌رسیم. از هواداران تشکر می‌کنم که از تمام توان استفاده کردند و دست آنها را می‌بوسم. جو خوبی در ورزشگاه حاکم بود و مشکلی نبود. امیدوارم بازی بعدی را در این ورزشگاه مدرن برگزار کنیم و مزد هواداران را بدهیم.


ایمان دارم بالا می آییم
ایمان دارم بچه‌های ما به خاطر شرایط فنی می‌توانند از لحاظ روحی شارژ شوند و بالا بیایند. ما برای رسیدن به هدفمان باید تلاش مضاعف کنیم. با توجه به شناخت و توانی که از بچه‌ها سراغ دارم قطعا در لیگ برتر می‌مانیم، اگر به من باشد دوست دارم از تمام موجودی تیم استفاده کنم. قرار نیست پیش‌بینی آینده را کنیم، اگر اینطور بود به شما می‌گفتم که در لیگ برتر می‌مانیم یا خیر. ما برای ماندن در لیگ برتر باید تلاش کنیم، ما در نیم‌فصل اول امتیازهایی را از دست دادیم که برای برگرداندن آن امتیازات باید تلاش کنیم و کار سختی را پیش رو داریم. تیم پارس‌جنوبی در نیم‌فصل اول امتیاز‌های خوبی جمع کرد و حالا از آن امتیازها سود می‌برد. ما بازیکنان باکیفیتی داریم که با برنامه‌ریزی‌هایی که کردم رو به جلو می‌رویم و ان‌شاءالله بتوانیم امتیاز بگیریم.


بازیکن عراقی سیاه جامگان؟

بازیکن عراقی تیم ما به خاطر نرسیدن کارت نتوانست در ترکیب ما قرار بگیرد و ما هم نتوانستیم از او استفاده کنیم و به همین دلیل از تیم ما جدا شد.  جا دارد از شهردار مشهد که امروز در ورزشگاه حضور داشت و حتی در رختکن ما نیز حضور پیدا کرد و به بازیکنان ما روحیه داد تشکر کنم، امیدوارم این حمایت‌ها از تیم شهرمان همیشگی باشد.


مهاجم گرجستانی نیاز به فرصت دارد
از مهاجم گرجی راضی هستم. او شرایط خوبی داشت و انتظارات ما را برآورده کرد. او برای جا افتادن در ترکیب تیم فرصت می‌خواهد؛ امیدوارم او بهتر از این شود.


اعتقادی به ثبات ترکیب ندارم
اصلا اعتقادی به ثبات ندارم. ما بر اساس آنالیز ترکیب تیم را می‌چینیم، شاید بهترین بازیکن هفته قبل در بازی بعدی بیرون ترکیب باشد. ما نسبت به هر بازی 11 بازیکن را به داخل زمین می‌فرستیم، بر اساس توانایی‌های خودمان ارنج می‌کنیم. آنهایی که امروز بیرون بودند و به زمین آمدند خواسته‌های ما را در زمین اجرا کردند.


صدای من به خاطر اعتراض به داوری گرفته است
در مورد داوری حرفی نمی‌زنم. صدای من به خاطر اعتراضات به داوری گرفته است. چیزی که من از او امروز درس گرفتم این بود که او فقط می‌خندید. اما در کل اشتباهاتی نداشت. هم به ضرر ما بود و هم به نفع ما بود.


دوست دارم حاج رضایی با ما همکاری کند
من دوست دارم امیر حاج‌رضایی با ما همکاری کند. از لحاظ فنی و اخلاقی او انسان شریفی است و تلاش می‌کنیم حاج‌رضایی به جمع ما اضافه شود.


مشکل من با استقلال حل نشده است
مشکل مالی من با استقلال  حل که نشد هیچ، حساب من را بستند و ممنوع‌الخروجم کردند. برای پولی که نگرفتم باید مالیات بدهم، جلسه‌ای با مدیران این تیم داشته‌ام تا مشکل من برطرف شود.

دیدگاه‌ها