کد خبر : 1500531 | 06 بهمن 1396 ساعت 17:42 | 29.6K بازدید | 0 دیدگاه

برانکو: قهرمان نشده ایم و حق کم کاری نداریم

سرمربی پرسپولیس از نیمکت قوی این تیم تجلیل کرد.

برانکو: قهرمان نشده ایم و حق کم کاری نداریم

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی این تیم برابر پیکان گفت: بابت این برد بسیار راضی هستم. ما احترام زیادی برای تیم پیکان قائل بودیم و به این دیدار اهمیت می دادیم زیرا این تیم خیلی خوب بازی می کند و سخت می بازد. ما خیلی زود تفاوت را ایجاد کردیم و از این تیم جلو افتادیم و از همه مهم تر این است که کنترل بازی را به دست گرفتیم.


وی ادامه داد: بعد از گلی که دریافت کردیم چند دقیقه ضعف داشتیم. می دانستیم گل سوم کار را تمام خواهد کرد. خوشحال هستیم که این تعداد هوادار در تهران و خارج از تهران ما را همراهی می کنند.


سرمربی پرسپولیس درباره هیجان زیاد از اندازه خود در کنار زمین، تصریح کرد: این بازی برای ما خیلی مهم بود. می دانستیم که حریف سر سختی خواهیم داشت و 3 بازیکن فیکس را در اختیار نداشتیم. بازیکنان جانشین ما امروز بسیار خوب بودند.

 

برانکو درباره نقش حواشی در روند این تیم، خاطرنشان کرد: قطعا مسائل منفی زیادی تیم ما را درگیر کرده است اما خوشحالم بچه ها شخصیت خود را نشان دادند. همه بازیکنان در تیم تمرکز کافی دارند و ما می خواهیم و اراده می کنیم که در هر بازی حداکثر نتیجه را بگیریم و بیشترین امتیاز را جمع کنیم و خواست ما قهرمانی است.

 

برانکو در واکنش به این سوال که غیبت 3 بازیکن به روند این تیم لطمه نزد، اظهار کرد: ما یک بار دیگر نشان دادیم که کادر وسیع و با کیفیتی داریم. خیلی مهم است که وضعیت ما مانند فصل گذشته نیست و همه بازیکنان می توانند به ما کمک کنند. امسال جای خالی فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی نیا و وحید امیری حس نشد و این موضوع نیروی زیاد ما را نشان می دهد.

 

سرمربی قرمزها در پایان در پاسخ به این سوال که آیا تصور از قهرمانی زود هنگام برای این تیم مشکل ساز می شود، بیان کرد: ما امتیازات زیادی داریم و صدر جدول هستیم و همه ما را گزینه اول قهرمانی می دانند اما قطعا ما تا زمانیکه روی کاغذ قهرمان نشدیم، حقی برای کم کاری نداریم و هر بازی بعدی برای ما مهم ترین بازی است و برای امتیاز گرفتن وارد زمین می شویم.

دیدگاه‌ها