کد خبر : 1500538 | 06 بهمن 1396 ساعت 17:09 | 29K بازدید | 0 دیدگاه

زوج بی رحم مقابل رحمان (عکس)

مهاجمان تیم پرسپولیس مقابل پیکان روز خوبی را سپری کردند.

به گزارش "ورزش سه"، هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر با دیدار پرسپولیس و پیکان به پایان رسید. در این بازی شاگردان برانکو ایوانکوویچ با ارائه یک نمایش برتر، حریف را زمین گیر کردند و در اکثر دقایق بر بازی مسلط بودند.

یکی از نقاط قوت مهم تیم برانکو در این بازی عملکرد بسیار خوب مهاجمان این تیم بود. گادوین منشا و علی علیپور که مقابل پیکان بسیار آماده ظاهر شدند، هر دو گل پرسپولیس را نیز به ثمر رساندند و پس از مدت ها کل خط حمله پرسپولیس را پرقدرت نشان دادند.

 

استارت گل های پرسپولیس در این بازی را منشا زد. سانتر کوتاه صادق محرمی با کنترل خوب مهاجم نیجریه ای همراه شد و منشا با یک ضربه دقیق توپ را به گوشه دروازه رحمان احمدی فرستاد.

دومین گلی که به پیکان زده شد، روی پرتاب اوت بلند ماهینی و با ضربه چکشی علی علیپور به ثمر رسید. نیمه اول بازی با همین دو گل به پایان رسید. اما در انتهای بازی علی علیپور روی پاس احمد نوراللهی صاحب توپ شد و با یک ضربه دقیق رحمان احمدی را مغلوب کرد.

 

این زوج خط حمله دقیقا در روزهایی که حواشی پیرامون جدایی مهدی طارمی بالا گرفته، یکی از بهترین روزهای فصل را برای خط حمله سرخپوشان رقم زدند و در مقابل یک روز سرشار از ناکامی برای دروازه بان سابق تیم ملی ثبت شد.

 

 

عکس از: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها