کد خبر : 1500557 | 06 بهمن 1396 ساعت 17:51 | 28.7K بازدید | 0 دیدگاه

زور هیچکس به نفتی ها نمی رسد؛

سید جلال: حرف از قهرمانی خود زنی است

سید جلال حسینی درباره کسب برد برابر پیکان گفت: بازی سختی داشتیم و خوشحالم که برد خوبی را پشت سر گذاشتیم.

سید جلال: حرف از قهرمانی خود زنی است

به گزارش "ورزش سه"، مدافع پرسپولیس در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا کارت زرد گرفته، عنوان کرد: کارت نگرفتم.


کاپیتان پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا این تیم قهرمان شده است، تصریح کرد: متاسفانه دو یا سه ماه قبل می گفتند که پرسپولیس راحت می برد و الان می بینید شرایط سخت شده است. فشار روی تیم ما زیاد است و ما با طرح این صحبت ها خود زنی می کنیم و امیدوارم هواداران پشت تیم باشند، زیرا به آنها نیاز داریم.


حسینی در ادامه درباره حواشی اطراف این تیم، عنوان کرد: امیدوارم حاشیه ها تمام شود. شرایط حساسی داریم و بازی های آسیایی در پیش است و باید با آرامش به استقبال این بازی ها برویم.


کاپیتان پرسپولیس در واکنش به صحبت های گرشاسبی و باز شدن چند پرونده جدید علیه این باشگاه، خاطر نشان کرد: از زمانیکه آقای گرشاسبی آمدند خیلی از مشکلات از بیرون ایجاد شده است. پرونده های داخلی و خارجی برای تیم به وجود آمده است و خوشحالم که این پرونده ها مطرح می شود و امیدوارم رسیدگی شود تا یک بار برای همیشه به آنها رسیدگی شود.


وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا مطالبات خود از نفت تهران را دریافت کرده، افزود: هیچ تماسی با من نگرفتند و همانطور که گفتم زور هیچکس به این آقایان نمی رسد و برای خودشان نان دانی باز کردند و مرتب تیم را می دهند و می گیرند.

 

دیدگاه‌ها