کد خبر : 1500622 | 07 بهمن 1396 ساعت 01:20 | 28.7K بازدید | 0 دیدگاه

صعود راحت منچستریونایتد در جام حذفی

منچستریونایتد با پیروزی 4-0 مقابل تیم کوچک یئوویل تاون، به دور یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی انگلیس صعود کرد.

صعود راحت منچستریونایتد در جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که ژوزه مورینیو از بیشتر بازیکنان اصلی اش استفاده کرد، شیاطین سرخ به یک پیروزی پرگل رسیدند و راهی مرحله بعدی جام حذفی شدند.

 

در نیمه اول یونایتدها موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند؛ اما تنها یک بار در دقیقه 41 به گل رسیدند. روی تعلل مدافعان یئوویل بود که مارکوس راشفورد صاحب موقعیت شد و با یک شوت دقیق، حساب کار را 1-0 کرد.

 

1278998

 

نیمه دوم هم با حملات منچستریونایتد آغاز شد و بعد از چند حمله خطرناک، این تیم سرانجام در دقیقه 61 به گل رسید. روی یک فرار خوب از الکسیس سانچس و پاس او بود که آندر هررا با یک ضربه محکم، کار را تمام کرد.

 

1279001

 

 

در ادامه بازی متعادل تر شد؛ اما باز هم این بازیکنان منچستریونایتد بودند که موقعیت های خطرناک تری روی دروازه حریف ایجاد می کردند تا اینکه در دقیقه 89 به گل سوم رسیدند. حرکت خوب جسی لینگارد و ضربه دقیق او، اختلاف را به سه گل افزایش داد.

 

اما این هم پایان کار نبود و منچستریونایتد در دقیقه 90+3 به گل چهارم رسید. این بار مارکوس روخو بود که با یک ارسال دیدنی از سمت چپ، روملو لوکاکو را در موقعیت گلزنی قرار داد و او هم با یک ضربه ساده، کار را تمام کرد تا منچستریونایتد با نتیجه 4-0 به پیروزی برسد.

دیدگاه‌ها