کد خبر : 1500641 | 07 بهمن 1396 ساعت 09:00 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

فرهادی: باید همه بازیهای خانگی را ببریم

مهاجم گسترش معتقد است بازیکنان این تیم باید از امتیاز دیدار خانگی‌شان بهترین استفاده را ببرند.

فرهادی: باید همه بازیهای خانگی را ببریم

اسماعیل فرهادی  در مورد رویارویی با نفت‌تهران به "ورزش سه" می‌گوید: بازی خوبی ولی متاسفانه بازی که می‌توانستیم برنده باشیم را مساوی کردیم و 3 امتیاز حساس را از دست دادیم.


وی افزود: ما همه چیز دستمان بود و خوب هم داشتیم بازی می‌کردیم ولی خیلی راحت گل خوردیم و غافلگیر شدیم. می‌توانستیم گل را دریافت نکنیم این گل تقریبا شبیه گلی بود که هفته گذشته مقابل پرسپولیس دریافت کردیم و در ادامه به بازی برگشتیم و در نهایت به جای کسب 3 امتیاز یک امتیاز از این بازی دشت کردیم و نتوانستیم حریف را ببریم.


او در ادامه می‌گوید: ما در این چند هفته اکثر رقابت‌هایمان در خانه است و باید از این امتیاز به خوبی استفاده کنیم تا هیچ امتیازی از دست ندهیم. اگر ما نفت را در خانه شکست می‌‌دادیم در هفته آینده برای مقابله با سیاه‌جامگان در خانه خیالمان راحت‌تر می‌شد.


فرهادی در مورد پیروزی تیم‌های ذوب‌آهن و سایپا و تاثیر نتایج آنها روی رتبه گسترش تصریح کرد: برد تیم‌های بالا سر ما و توقف‌مان مقابل نفت کار را برای گسترش کمی سخت کرده؛ ولی ما اگر در یکی، دو بازی گذشته امتیازات کامل را از حریفان می‌گرفتم اکنون خیالمان خیلی راحت می‌شد. به هر حال این بازی‌ها تمام شده و باید به بازی‌های پیش‌رویمان فکر کنیم.


او در پایان دیدار با سیاه جامگان را یک مصاف سخت می‌داند و می‌گوید: بازی سختی است و با تیمی بازی می‌کنیم که جنگنده است و در زمین خوب می‌دوند و از دوندگی بالایی برخوردار هستند؛ اما همانطور که گفتم باید از امتیاز بازی خانگی‌مان بهترین استفاده را ببریم تا برای دیدار بعدی‌مان، دربی تبریزی‌ها با انگیزه و پرتوان مقابل تیم همشهری‌مان حاضر شویم.

دیدگاه‌ها