کد خبر : 1500642 | 07 بهمن 1396 ساعت 09:00 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

با ذوب به فینال آسیا می‌روم

بختیار: بازیکنان ذوب آهن 12 کیلومتر می‌دوند

بختیار رحمانی یکی از بازیکنانی بود که گفته می‌شد فقط به خاطر مجید جلالی به پیکان رفته و به نظر نمی‌رسید تا پایان فصل از این تیم جدا شود اما هنوز به نیم فصل نرسیده بودیم که بحث جدایی بختیار به گوش رسید.

بختیار: بازیکنان ذوب آهن 12 کیلومتر می‌دوند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایران ورزشی ، در ابتدا به نظر می‌رسید شایعه است اما اینطور نبود و او خیلی زود و البته راحت جدا شد و به ذوب‌آهن اصفهان پیوست. رحمانی در مورد این اتفاقات، حضور در ذوب‌آهن، لیگ قهرمانان آسیا و ... صحبت‌های جالبی دارد.

 

  • قبل از هر چیز بهتر است در مورد جدایی از پیکان صحبت کنی. چطور شد از این تیم و مجید جلالی که سرمربی مورد علاقه‌ات است، جدا شدی؟


 من اول فصل پیشنهادهای زیادی داشتم اما وقتی آقامجید (جلالی) با من صحبت کرد بدون توجه به بقیه پیشنهادها، رفتم پیکان. من آقای جلالی را خیلی دوست دارم و در پیکان هم که بودم تمام تلاشم را کردم که به تیم کمک کنم. همه چیز هم خوب بود و در همه بازی‌ها بودم به جز 2، 3 بازی که به دلیل مصدومیت نمی‌توانستم بازی کنم. به هر حال نیم فصل باشگاه ذوب‌آهن درخواست داد که من با توجه به شناختی که از امیرخان (قلعه‌نویی) و باشگاه ذوب‌آهن داشتم تصمیم گرفتم به این تیم بیایم. کلا دوست داشتم باز هم با امیرخان کار کنم که در کنار آن آسیایی بودن ذوب‌آهن و مدیریت خوب آقای آذری باعث شد، این تیم را انتخاب کنم.

 

  • یعنی دلخوری وجود نداشت؟


 من در پیکان روزهای خوبی داشتم و تا جایی که توانستم کمک کردم اما وقتی ذوب‌آهن پیشنهاد داد، آقامجید که همیشه دوست دارد من پیشرفت کنم، بدون تعارف اجازه داد به ذوب‌آهن بروم. در کل هیچ دلخوری نبود و همیشه برای پیکان آرزوی موفقیت دارم. آقامجید را هم خیلی دوست دارم اما احساس کردم اگر جدا شوم شرایط بهتری فراهم خواهد شد. به همین دلیل به ذوب رفتم تا در آسیا حضور داشته باشم.

 

  • به نظر می‌رسید بحث‌های حاشیه‌ای در مورد پیکان باعث شد این تیم نتواند خوب کار کند...


 نمی‌دانم. به هر حال بحث جادوگر در مورد تیم‌های زیادی وجود داشت اما نمی‌دانم چرا پیکان افت کرد. به هر حال درست است که جادو وجود دارد اما من اعتقاد ندارم که این مساله می‌تواند در فوتبال تاثیرگذار باشد.

 

  • به هر حال از زمانی که شما، فخرالدینی، اکبر ایمانی و... به ذوب اضافه شدید، این تیم نتایج خوبی گرفته...


 اول باید یک تشکر داشته باشم از ذوبی‌ها. به خاطر اینکه از زمانی که آمدم طوری با من برخورد شد که حس می‌کنم 10 سال است در این تیم حضور دارم. بچه‌ها واقعا خیلی خوب هستند و همه داریم از جان مایه می‌گذاریم. الان حتی ما در ثبت دویدن، بازیکنی داشتیم که 12.5کیلومتر دویده بود که این آمار حتی شاید بالاتر از اروپایی‌ها هم باشد. این اتفاقات و تحول تیم جای خوشحالی دارد. ما قرار است با همدلی بیشتر، هدف‌های بزرگی را دنبال کنیم. واقعا خیلی خوشحالم به ذوب آمدم. از زمانی که از تراکتور جدا شدم دوست داشتم دوباره شاگرد قلعه‌نویی شوم و به همدیگر کمک کنیم که این اتفاق بالاخره در ذوب‌آهن افتاد.

 

  • الان که به نظر نمی‌رسد هیچ تیمی جز پرسپولیس امیدی به کسب قهرمانی داشته باشد، فکر می‌کنید ذوب‌آهن با این روند می‌تواند سهمیه آسیا یا نایب قهرمانی را از آن خود کند؟


 اصلا شک نکنید. با فوتبال خوبی که پرسپولیس بازی می‌کند و اختلاف زیادی که با تیم‌های دوم و سوم ایجاد کرده، رسیدن به قهرمانی خیلی سخت است و در حد معجزه می‌ماند اما ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بهترین نتایج را بگیریم و به جایگاهی که حق‌مان است برسیم. حالا باید دید این جایگاه، آسیایی شدن است، نایب قهرمانی یا قهرمانی.

 

  • این هفته هم در بازی با استقلال خوزستان برد خوبی به دست آوردید...


 بله، بازی سختی بود که البته من به خاطر مصدومیت حضور نداشتم اما بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند که توانستند ببرند چون استقلال خوزستان در نیم فصل دوم بهتر شده و تیم چغری است. خوشحالم که بردیم تا با روحیه بالا آماده لیگ قهرمانان آسیا شویم.

 

  • چند روز دیگر باید از مرحله پلی‌آف لیگ برتر قهرمانان به میدان بروید. برای این بازی آماده هستید؟


 من تا الان در 2 دوره لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتم. یک بار با تراکتور و یک بار هم با فولاد خوزستان. هر 2 بار با تساوی حذف شدیم. با فولاد با تساوی 2 بر 2 و اگر اشتباه نکنم در تراکتور هم یک تساوی باعث حذف‌مان شده. الان تنها آرزوی فوتبالی‌ام این است که به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسم. می‌دانم این کار خیلی سخت است اما محال و دست‌نیافتنی نیست. شک نکنید تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که به این هدف بزرگ برسیم و نتایج خوبی به دست بیاوریم. برای این اتفاق هم خیلی دلم روشن است.

 

  • فکر می‌کردم هدف بزرگت بازگشت به تیم ملی باشد؟


اینطور نیست که به تیم ملی فکر نکنم و هنوز هم امیدوارم با بازی‌های خوب می‌توانم برگردم. من قبلا حضور در جام جهانی را تجربه کردم اما این بار می‌خواهم به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسم.

دیدگاه‌ها