کد خبر : 1500662 | 07 بهمن 1396 ساعت 09:35 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

هنوز نه قهرمان شدیم نه به لیگ برتر صعود کردیم

امیدواری‌های فکری برای دربی مازندران

مسجد سلیمانی ها در ادامه نتایج خوب این فصل دور برگشت را نیز مقتدرانه استارت زدند تا جایی که با اختلاف نسبتا زیاد حالا برای جشن صعود برنامه ریزی می کنند.

امیدواری‌های فکری برای دربی مازندران

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجدسلیمان با برتری مقابل ایرانجوان در کنار مس رفسنجان به عنوان بهترین تیم دور برگشت لقب گرفت تا یکه تازی این فصل خود را با اقتدار بیشتری ادامه بدهد و برای بازگشت به لیگ برتر آماده باشد.


محمود فکری سرمربی این تیم در خصوص بازی با ایرانجوان گفت:« تمام بازی‌ها برای ما بازی سختی است. هر تیمی مقابل ما قرار می‌گیرد به حداقل امتیاز راضی هستند و می‌خواهند هرطور شده حتی یک امتیاز هم شده از بازی با ما کسب کنند. ایرانجوان باتوجه به شرایطی که در جدول داشت یک امتیاز هم از لحاظ خوبی برایش خوب بود و هم اینکه کسب امتیاز در خانه حریف بود؛ آنها یک بازی کاملا بسته را نزدیک به 80 دقیقه انجام دادند».


او ادامه داد:« ما از قبل چنین چیزی را پیش‌بینی کرده بودیم و از بازیکنان مان خواسته بودیم که با حوصله بازی کنند و عجله‌ای در این بازی نداشته باشند، عصبی نشوند و نظم شان را از دست ندهند تا بتوانیم از اشتباهات حریفی بهره ببریم و به گل برسیم از زمانی که گل زدیم کارمان راحت‌تر شد و توانستیم بازی را در دست بگیریم، حریف دیگر بعد از گل دوم چیزی برای ارائه نداشت تا مقابل ما بتواند عرض اندام کند. از همین رو در دقایق پایانی گل سوم را به ثمر رساندیم و بازی را پرگل تمام کردیم».


سرمربی موفق مسجدسلیمانی ها که در نیم فصل اول از داوری گلایه داشت، تصریح کرد:« در نیم فصل دوم اکثر دیدارها را داوران لیگ‌برتری سوت می‌زنند که خب این خیلی خوب است. علاوه بر آن ناظران و داوران چهارم بازی‌ها جز باتجربه‌ها هستند که همه این‌ها به آرامش بازی کمک می‌کند. مطمئنا این موضوع ما را از استرس و اضطرابی که داریم دور می‌کند و بازی روان‌تر و با آرامشی را به نمایش می‌گذاریم. وقتی همه چیز خوب باشد مطمئنا ما هم آرامش داریم. البته جاهایی هم اشتباهات داوری وجود دارد که خب طبیعی است و اگر سهوی باشد می‌شود از آنها گذشت و وقتی اشتباهات پی در پی و به عمد باشد مطمئنا ما را به شک می‌اندازد که ما را مجبور به اعتراض می‌کند».


این مربی با ابراز امیدواری از نظرات بیشتر بر بازی های دسته اول افزود:« امیدواریم نظارت در نیم فصل دوم هم بر داوری، دوپینگ، مسائل و مشکلات دیگر مثل جادو و جادوگری بیشتر شود. جدیدا هم شنیده می‌شود رقبا پول به حریفانمان می‌دهند تا انگیزه آنها را چند برابر کنند و ما را شکست دهند، البته صحت و سقم آن باید مشخص شود. باتوجه به نظم خوبی که لیگ یک دارد اگر روی پاکی و سلامتش هم کار شود و نظارت را بیشتر کنند مطمئنا هم رقابت خوبی را شاهد هستیم و هم تیم‌ها از مسئولین فوتبال بابت این مساله تقدیر و تشکر خواهند کرد».


سرمربی مسجدسلیمان می‌گوید برای آنکه از حالا خودشان را قهرمان بدانند زود است:« خیلی زود است که بگوییم نفت‌مسجدسلیمان قهرمانی خواهد شد یا گزینه اصلی صعود به لیگ‌برتر است. من به بازیکنانم گفتم باتوجه به شرایط جدول نیاز نیست به قهرمانی یا صعود فکر کنیم، بلکه ما فقط باید هر بازی به همان مسابقه فکر کنیم. نباید به جدول و اینکه چه امتیازی داریم نگاه کنیم، فقط باید به سه امتیاز هر بازی فکر کنیم و ببینیم که از آن سه امتیاز باید چه مقدارش از آن ما باشد. حالا شاید در یک بازی بتوانیم امتیازات کامل را بگیریم و در یک بازی هم یک امتیاز کسب کنیم. فقط با همین روال پیش می‌رویم تا ببینیم قسمت چه خواهد شد».


فکری که سال گذشته هدایت نساجی را در دست داشت در پایان پیرامون دربی مازندران گفت:« فقط امیدوارم بازی سالمی باشد. بدون حواشی و بدون مشکلی برگزار شود. سال گذشته در قائمشهر در مقام سرمربی کنار این تیم بودم و بازی خوبی داشتیم و خوشبختانه اتفاق خاصی هم رخ نداد. همه نتیجه را پذیرا بودند و خدا را شکر هیچ اتفاقی نیفتاد؛ ولی بعد و قبل از حضور من در این تیم اتفاقات و حاشیه‌های بسیاری این دربی داشته است. همه از مدیریت و مسئولین باشگاه باید در تلاش باشند تا مشکلی این بازی نداشته باشد».



 

دیدگاه‌ها