کد خبر : 1500860 | 07 بهمن 1396 ساعت 21:54 | 133.8K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری مستایا

واکنش جالب زیدان به خشم بنزما پس از تعویض

رئال امشب در دیداری حساس و نفسگیر موفق شد با نتیجه 1-4 بر والنسیا پیروز شده و به بالانشین ها نزدیک تر شود.

واکنش جالب زیدان به خشم بنزما پس از تعویض

به گزارش "ورزش سه"، پس از حذف از کوپا توسط لگانس، رئال به این برد نیاز مبرم داشت. در دیداری که پیروزی در آن حکم 6 امتیاز را برای رئال داشت؛ چرا که والنسیا یک رتبه بالاتر از رئال در جدول لالیگا قرار دارد.

 

 

1279213

 

 

زیدان در پایان بازی گفت:« بسیار راضی و خوشحال هستم و باید به بازیکنان تبریک گفت. بازی بسیار خوبی را در یک زمین دشوار انجام دادیم. این پیروزی برای ما اهمیت زیادی داشت، چرا که والنسیا رقیب مستقیم ما بود و می دانستیم که اگر پیروز شویم، شانس گذر از این تیم در جدول بیشتر خواهد شد.

امشب شخصیت بالای رئال را نشان دادیم. در مقطعی از بازی فشار زیادی را تحمل کردیم و ناواس بین یک ربع تا بیست دقیقه، ناجی ما شد ولی بازیکنان به خوبی طاقت آوردند.

فوتبال در بسیاری مواقع به ذهنیت بازیکنان تان بستگی دارد. گفته بودم که مشکل ما فیزیکی نیست. بازیکنان من به خوبی تمرین می کنند و امشب نشان دادند که هرگز تسلیم نخواهند شد. از لحاظ تاکتیکی توانستیم خودمان را به والنسیا تحمیل کنیم. آسنسیو و لوکاس با ورودشان، روند بازی را عوض کردند. آسنسیو پاس گل سوم را داد؛ ضمن اینکه کوواچیچ هم عالی بود. در مجموع از همیشه چیز راضی هستم.»

 

خشم بنزما پس از تعویض:« طبیعی است که هر بازیکنی پس از تعویض شدن ناراحت شود ولی مهم اینجاست که ما بردیم و کریم هم از کسب این پیروزی، مثل دیگر بازیکنان خوشحال است.»

 

وضعیت در لالیگا:« چیزی تغییر نکرده و از حالا به بازی بعدی فکر می کنیم.»

 

 

دیدگاه‌ها