کد خبر : 1500967 | 08 بهمن 1396 ساعت 12:22 | 41.4K بازدید | 0 دیدگاه

برف‌بازی خانوادگی پرسپولیسی‌ها در هوای تهران

تعطیلی تمرین امروز و همزمانی آن با بارش برف شدید در تهران باعث شد تا پرسپولیسی‌ها بهترین فرصت را برای تفریح و برف‌بازی خانوادگی به دست بیاورند.

برف‌بازی خانوادگی پرسپولیسی‌ها در هوای تهران

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ با توجه به فاصله زمانی باقیمانده تا دیدار برابر سپاهان در هفته بیست و دوم لیگ برتر، امروز به شاگردانش استراحت داد. آنها روز گذشته با حضور در مجموعه شهید کاظمی تمرینات ریکاوری (بازیکنان اصلی) و یک دیدار تدارکاتی را پشت سر گذاشته بودند. 


اما مرخصی 24 ساعته برای امروز و همزمانی آن با بارش شدید برف در تهران باعث شده تا اکانت رسمی بیشتر بازیکنان و اعضای فنی باشگاه به موضوع برف و تفریحات آنها در این حال و هوای تهران مربوط شود. گادوین منشا، مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس اولین بازیکنی بود که از برف تهران به وجد آمد و به همراه فرزندش عکسی جالب توجه منتشر کرد. بشار رسن نیز ترجیح داد از بالکن منزل خود و با نمایش برف نشسته روی خیابان و درختان به همراه میکس آهنگی عربی از این مساله لذت خود را اعلام کند. ایگور پانادیچ نیز از اعضای کادرفنی با ری‌پست عکسی قدیمی در حال کلنجار با بیرانوند در زمین برفی از هوای امروز تهران استقبال کرده است. پوشش هنری این روزهای مارکو که به سوژه بازیکنان پرسپولیس تبدیل شده تا او در کنار درختان پوشیده از برف عکس یادگاری خود را منتشر کند و بعد از گذشت یک ماه و اندی از زمستان خبر از زمستان واقعی در تهران بدهد.


بازیکنان پرسپولیس نیز در اکانت‌های خود با انتشار عکس‌های خانوادگی یا تکی از برف و شرایط برفی تهران هیجان خود را به نمایش گذاشته‌اند تا اینچنین از فرصت 24 ساعته استراحت برانکو سود ببرند و خود را مهیای جدال این هفته برابر سپاهان کنند.

دیدگاه‌ها