کد خبر : 1501106 | 08 بهمن 1396 ساعت 20:29 | 53K بازدید | 0 دیدگاه

جوکار: یکبار تاوان تعویق بازی‌مان با پرسپولیس را دادیم

مخالفت رسمی نفت آبادان با تعویق دیدار با استقلال

باشگاه نفت آبادان مخالفت رسمی خود را با تعویق دیدار با استقلال در نیمه نهایی جام حذفی اعلام کرد.

مخالفت رسمی نفت آبادان با تعویق دیدار با استقلال

به گزارش "ورزش سه"، شرایط جوی نامساعد تهران و لغو پرواز ها سبب شده تا مسئولان استقلال درخواست تعویق دیدار با صنعت نفت آبادان درنیمه نهایی جام حذفی را بدهند. در این خصوص بعد از مخالفت سازمان لیگ با تعویق بازی، نفتی ها نیز مخالفت خود را اعلام کردند.


امین جوکار، مدیررسانه ای تیم صنعت نفت آبادان در این باره اظهار داشت: مجموعه صنعت نفت و مردم آبادان به هیچ عنوان زیر بار تغییر زمان بازی نیمه نهایی جام حذفی نمی‌روند.تیم ما در شرایطی هفته گذشته مقابل سپیدرود وارد میدان شد که تمرینات پیش از این دیدار را در آلوده‌ترین هوای ممکن برگزار  کرد؛ تمرینات تیم صنعت نفت در حالی برگزار شد که آسمان آبادان با خاک یکی بود.


وی افزود: استقلال تیم بزرگی است و در یک تیم بزرگ پیش‌بینی هوای روزهای منتهی به مسابقه یک موضوع ساده است؛ به همین خاطر با توجه به تاکید سازمان لیگ این مسابقه باید برگزار شود؛ استقلالیها به هر نحوی که ممکن است باید در این‌ دیدار حاضر باشند.


جوکار در پایان گفت: در ادوار مختلف پیش آمده که بارها با توجه شرایط جوی با اتوبوس مسافت‌های چند۱۰۰کیلومتری را به خاطر احترام به برنامه‌ریزی سازمان لیگ و‌ احترام تیم میزبان طی کردیم؛ توقع داریم تیم استقلال نیز به این برنامه‌ریزی مقید باشد.یک‌ بار در نیم فصل تاوان انجام بازیهای فشرده را دادیم و‌ در کمترین زمان ممکن ۳بار در آزادی مقابل استقلال و پرسپولیس مسابقه دادیم و تنها تیمی بودیم که تعطیلی نیم‌فصل نداشتیم و نباید شرایط مشابه دوباره به ما تحمیل شود.آبادان و‌ هواداران صنعت نفت آماده و‌ مهیای بازی در روز ۳شنبه هستند و بازی باید در همین روز برگزار شود.

دیدگاه‌ها