کد خبر : 1501538 | 10 بهمن 1396 ساعت 17:07 | 47.6K بازدید | 0 دیدگاه

شور و حرارتی که استقلال را به فینال برد؛

شالی که از گردن شفر نیافتاد (عکس)

وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال مثل همیشه در دیدار برابر صنعت نفت آبادان هم با حرارت و انرژی زیادی از کنار خط شاگردانش را هدایت می کرد.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال فصل را کابوس وار شروع کرد و ادامه داد؛ تا جایی که شاید خوش بین ترین هواداران استقلال هم تصور حضور تیمشان را در جایگاهی که الان حضور دارند و فوتبالی که ارائه می دهند، نداشتند، اما وینفرد شفر از همان بازی های ابتدایی شور و هیجان از دست رفته را به آبی پوشان بازگرداند.


در سومین تجربه شفر که مقابل پرسپولیس رقم خورد، رفتارهای عجیب و غریب این سرمربی و جنب و جوش او در کنار زمین موجب تعجب همگان شده بود ولی رفته رفته همه به واکنش های سرمربی جدید استقلال عادت کردند.


شفر با تکیه به همین ویژگی های رفتاری و البته دانش فنی که در تمرینات به بازیکنانش منتقل کرده، توانسته در لیگ استقلال را در میان بالانشینان قرار دهد و در جام حذفی هم تیمش را به فینال مسابقات رساند تا در سال اول شانس زیادی برای کسب یک جام داشته باشد.


شفر از زمانی که هدایت آبی پوشان پایتخت را برعهده داشته با مشکلات زیادی روبرو شده و به خوبی توانسته با عبور از این چالش ها کارنامه ی خوبی برای خود و تیمش رقم بزند؛ درست مثل امروز که استقلالی ها و شفر دقایق سختی را مقابل صنعت نفت و هوادارانش تحمل کردند، اما نه بازیکنان استقلال کم آوردند و نه شال شفر در نامتعادل ترین شرایط این مربی به زمین افتاد تا هواداران این تیم از رسیدن به فینال خشنود و شادمان باشند و البته خوش بین به آینده ی تیم در رقابت های آسیایی.

 

1279895

 

1279893

 

1279891

 

1279890

 

1279892

 

عکس ها از سجاد ایمانیان

دیدگاه‌ها