کد خبر : 1501733 | 11 بهمن 1396 ساعت 13:22 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

سیدجلال و بازی خاص؛ ورود به باشگاه صدتایی‌ها

سیدجلال حسینی در دیدار مقابل سپاهان به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس راه پیدا می‌کند.

سیدجلال و بازی خاص؛ ورود به باشگاه صدتایی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان اول پرسپولیس در شرایطی سومین فصل حضورش در این تیم را تجربه خواهد کرد که تنها یک بازی برای حضور در باشگاه صدتایی‌های این تیم فاصله دارد و روز جمعه بازی خاصی برای او خواهد بود.


سیدجلال حسینی که با توجه به تجربه بالا و قدرت رهبری خیلی زود بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را بر بازو بست، در فصل پانزدهم راهی لیگ ستارگان قطر شد و به عضویت تیم الاهلی قطر درآمد تا از جمع سرخپوشان اینگونه جدا شود. مدافع شماره 4 پرسپولیس در فصل پانزدهم به فوتبال ایران بازگشت و در شرایطی که شایعات زیادی حول بازگشتش به پرسپولیس مطرح بود، در نهایت برخی اتفاقات ناخواسته او را راهی تیم نفت تهران کرد. سیدجلال که با عملکردی قابل توجه در این تیم توانسته بود در جمع 8 تیم برتر آسیا نیز راه پیدا کند، در لیگ شانزدهم جزو اولین نفراتی بود که به عضویت پرسپولیس در آمد.


مدافع ملی‌پوش این تیم در بازگشت به پرسپولیس و دریافت بازوبند کاپیتانی توانست بزرگترین نقطه ضعف این تیم در دریافت گل و آوراژ منفی از این حیث را بهبود بخشد و آنها توانستند این بار مقتدرانه قهرمانی لیگ را به خود اختصاص دهند.


سیدجلال در فصل هفدهم نیز بعد از دوری از هفته‌های ابتدایی لیگ به دلیل مصدومیت بار دیگر با بازوبند کاپیتانی به ترکیب بازگشت و توانست به خط دفاعی این تیم سامان دهد و آنها بار دیگر توانسته‌اند تا به اینجای فصل کمترین گل دریافتی را به نام خود کنند. سیدجلال که اکنون با کسب 5 عنوان قهرمانی یکی از پرافتخارترین بازیکنان لیگ برتر محسوب می‌شود، شانس این را خواهد داشت تا از محرم نویدکیا در این زمینه پیشی بگیرد و با شانس بزرگی که پرسپولیس برای کسب دوباره عنوان قهرمانی دارد، ششمین عنوان خود را تجربه کند.


مدافع ملی‌پوش پرسپولیس که یکی از گزینه‌های حضور در جام جهانی روسیه محسوب می‌شود، اکنون 99 حضور با پیراهن پرسپولیس را به نام خود کرده و جدال با سپاهان برای او خاص خواهد بود و می‌تواند با حضور در این بازی به باشگاه صدتایی‌های این تیم بپیوندد.


باید دید مسوولان پرسپولیس با توجه به این شرایط برای این بازیکن در جدال مقابل سپاهان برنامه‌ی خاصی ترتیب خواهند داد یا خیر.

دیدگاه‌ها