کد خبر : 1501798 | 11 بهمن 1396 ساعت 16:43 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

خادم‌الشریعه همچنان در رده پنجاه و سوم جهان

سارا سادات خادم‌الشریعه در جدیدترین رده‌بندی فدراسیون جهانی همچنان در رده پنجاه و سوم قرار گرفت.

خادم‌الشریعه همچنان در رده پنجاه و سوم جهان

به گزارش "ورزش سه" از ایسنا، لیست جدید ماهانه فدراسیون جهانی شطرنج در ماه فوریه منتشر شد. در بخش استاندارد سارا خادم الشریعه با ۲۴۱۳ واحد ریتینگ همانند ماه قبل در رده پنجاه و سوم جهان ایستاد.

 

هو یفان از چین با ۲۶۵۴ واحد در این بخش همچنان صدرنشین است. جو ونجون از چین با ۲۵۷۲ واحد ریتینگ در رده دوم قرار دارد و آنا موزیچوک از اوکراین با ۲۵۷۱ واحد در رده سوم ایستاد.

 

در بخش استاندارد و مردان مگنوس کارلسن قهرمان حال حاضر جهان با ۲۸۴۳ واحد ریتینگ در صدر برترین شطرنجبازان جهان و شهریار ممدیارف آذربایجانی با ۲۸۱۴ واحد ریتینگ و  ولادیمیر کرامنیک روسی با ۲۸۰۰ واحد ریتینگ در رده رده های دوم و سوم برترین شطرنجبازان جای گرفتند.

 

در بخش استاندارد شطرنجبازان ایرانی نیز پویا ایدنی با ۲۵۹۵ واحد ریتینگ در صدر جدول قرار دارد. پرهام مقصودلو با ۲۵۹۴ واحد ریتینگ در رده دوم قرار دارد و سید محمد امین طباطبایی با ۲۵۷۷ واحد در جایگاه سوم ایستاد. علیرضا فیروزجا ، احسان قائم مقامی، امیررضا پوررمضانعلی، مسعود مصدق پور، پوریا درینی، آرین غلامی، و شاهین لرپری زنگنه در رده های بعدی جای گرفتند.

در بخش استاندارد شطرنجبازان زنان ایران نیز سارا سادات خادم الشریعه با ۲۴۱۳ واحد ریتینگ در صدر جدول قرار دارد. آتوسا پورکاشیان با ۲۳۳۱ واحد ریتینگ در رده دوم قرار دارد و میترا حجازی پور با ۲۳۱۵ واحد در جایگاه سوم ایستاد. مبینا علی نسب، هانیه خلجی، آناهیتا زاهدی فر، درسا محمد ابراهیم خان،  آناهیتا غلامی، رعنا حکیمی فرد و آنوشا مهدیان در رده های بعدی جای گرفتند.

 

ایران نیز در رده سی و یکم جهان قرار دارد.

دیدگاه‌ها