کد خبر : 1501873 | 12 بهمن 1396 ساعت 00:03 | 33.4K بازدید | 0 دیدگاه

چلسی 0 - 3 بورنموث؛ شام آخر کونته؟

چلسی با نمایشی انتقاد برانگیز، با 3 گل در خانه مقابل بورنموث شکست خورد.

چلسی 0 - 3 بورنموث؛ شام آخر کونته؟

 

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در شبی عجیب در خانه خود با 3 گل مغلوب بورنموث شد تا احتمال جدایی کونته از این تیم قوت بگیرد. اولین فرصت بازی در دقیقه 12 برای بورنموث ایجاد شد؛ اما ضربه استانیسلاس توسط کورتوا مهار شد.

 

دقایقی بعد پدرو با نفوذی دیدنی به درون محوطه بورنموث صاحب موقعیت شد؛ اما ضربه او با فاصله به بیرون رفت. در دقیقه 31 و روی ارسال مواج مارکوس آلونسو، هازارد در نزدیکی دروازه صاحب موقعیت شد؛ اما ستاره بلژیکی به راحتی این فرصت را از دست داد.

 

در اواخر نیمه اول این بار زاپاکاستا در محوطه صاحب فرصت شد؛ اما او نیز در استفاده از این موقعیت ناکام ماند تا نیمه اول کم هیجان با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

با آغاز نیمه دوم، چلسی در همان ابتدا صاحب یک ضربه ایستگاهی شد؛ اما شوت مارکوس آلونسو با اختلاف کمی از کنار دروازه بورنموث راهی بیرون شد.

 

1280255

 

اما در دقیقه 52 بورنموث به گل رسید. روی پاس عمقی ایبه، ویلسون با دروازه کورتوا تک به تک شد و با ضربه ای دقیق موفق شد بورنموث را پیش اندازد.

 

بعد از دریافت گل چلسی خیلی سریع می توانست کار را به تساوی بکشاند؛ اما شوت هازارد با عکس العمل خوب بگوویچ مواجه شد.

 

در دقیقه 64 استانیلاس با نفوذی دیدنی از گوشه محوطه و لایی زدن به کورتوا موفق شد گل دوم بورنموث را در خانه چلسی به ثمر برساند.

 

1280259

 

1280257

 

اما این پایان کار نبود و تنها 3 دقیقه بعد ضربه استانیسلاس در محوطه به شکل تقریبا اتفاقی به آکه برخورد کرد تا او زننده گل سوم بوده و استمفوردبریج در سکوت فرو برود.

 

در دقیقه 75 چلسی می توانست یکی از گلها را جبران کند؛ اما ضربه محکم پدرو با مهار آسمیر بگوویچ همراه بود. در لحظات پایانی این بار ضربه کانته توسط گلر بورنموث مهار شد تا چلسی در شبی تلخ با 3 گل مغلوب بورنموث شود.

دیدگاه‌ها