کد خبر : 1502119 | 13 بهمن 1396 ساعت 11:48 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش ادامه دار فروغ موری؛

بانوان سپاهانی لیگ را جذاب کردند

تیم فوتبال بانوان سپاهان با یک گل برابر تیم صدرنشین به برتری دست یافت و هم امتیاز این تیم شد.

بانوان سپاهانی لیگ را جذاب کردند

به گزارش "ورزش سه"، امروز صبح در چارچوب هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر بانوان تیم های شهرداری بم و سپاهان اصفهان که رده ی اول و دوم جدول رده بندی مسابقات را در اختیار دارند، برابر هم قرار گرفتند و در پایان این طلایی پوشان بودند که موفق شدند با جبران شکست 4 بر صفر در دیدار رفت، با 37 امتیاز در صدر جدول در کنار شهرداری بم قرار بگیرند که حالا تنها تفاضل گل بیشتری نسبت به سپاهان دارد.


تک گل این دیدار که در اصفهان برگزار شد، توسط فروغ موری ستاره ی بانوان اصفهانی به ثمر رسید که در هفته گذشته نیز زننده هر چهار گل سپاهان بود و در فصل جاری از شانس زیادی برای کسب عنوان خانم گلی برخوردار است.

 

1280513


 گفتنی است در دیگر دیدار مهم این هفته تیم راه یاب ملل سنندج موفق به برتری برابر پالایش گاز ایلام شد تا 35 امتیازی شود و با توجه به برتری سپاهان مقابل شهرداری بم، اختلاف امتیاز این تیم با صدر به عدد 2 برسد و رقابت های لیگ بانوان حساس تر از همیشه در هفته های آینده پیگیری شود.


ضمن اینکه بانوان شهرداری سیرجان هم با کسب پیروزی 5 بر 1 برابر خیبر خرم آباد 34 امتیازی شدند تا در هفته های آینده 4 تیم برای کسب رقابت قهرمانی تلاش کنند؛ اتفاقی که قطعا به جذاب تر شدن این رقابت ها کمک می کند.

دیدگاه‌ها