کد خبر : 1502327 | 14 بهمن 1396 ساعت 08:54 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

11‌نفره سه گل به اس خوزستان می‌‎زدیم

تهیدست: توپ به دستم خورد اما عمدی نبود

بازیکن اخراجی سپیدرود ، عقیده دارد تصمیم داور در اخراجش سختگیرانه بوده است .

تهیدست: توپ به دستم خورد اما عمدی نبود

میثم تهیدست مدافع تیم فوتبال سپیدرود در رابطه با اخراجش به "ورزش سه" می‌ گوید: اگر بخواهم درباره کلیت بازی صحبت کنم خیلی خوب بازی را شروع کردیم و سوار بر بازی بودیم، ما حتی یک پنالتی از حریف گرفتیم و با وجود گل نشدنش روحیه مان را نباختیم و می‌ توانستیم آن را جبران کنیم.


او در ادامه گفت: من صحنه پنالتی و اخراجم را بعد از بازی در رختکن تماشا کردم و موقع برخورد توپ به دستم هیچ عمدی در کار نبود و اگر شما آن را نگاه کنید خواهید دید که من رویم به سمت دیگری است و یکی از دستانم بسته است و توپ با دستم برخورد می‌ کند. منکر این نخواهم بود که توپ به دستم نخورد؛ اما واقعا عمدی در کار نبود، حالا اینکه کارت داشت یا نداشت یا تصمیم سختگیرانه بود یا نه را به نظر کارشناسان می‌ سپارم.


مدافع سپیدرود سوال ما در خصوص آنکه آیا اگر اجازه می‌ داد آن توپ گل شود و داور به او کارت  نمی‌ داد بهتر بود یا نه را اینطور پاسخ می‌ دهد: مسلما اگر اخراج  نمی‌ شدم و ما 11 نفره بودیم به حریف دو، سه گل می‌ زدیم و آنها را با شکست روانه اهواز می‌ کردیم؛ اما حیف شد. می‌ گویم ناخواسته آن اتفاق افتاد و شاید اگر به عقب برگردیم اجازه می‌ دادم آن توپ وارد دروازه شود و ما 11 نفره بازی می‌ کردیم و راحت استقلال خوزستان را شکست می‌ دادیم. این نتیجه خواست خدا بود و باید دید در آینده چه اتفاقی برایم می‌ افتد.


تهیدست در رابطه با آنکه فکر  نمی‌ کند اگر پنالتی شان گل می‌ شد فشارها از روی تیم برداشته می‌ شد گفت: ما بعد از از دست رفتن پنالتی موقعیت گلزنی پیدا کردیم و همانطور که دیدید گل هم زدیم.

 

اگر من اخراج نمی‌ شدم فشار روی تیم بالطبع کمتر می‌ شد و مطمئنا نتیجه متفاوت تری به دست می‌ آوردیم. من واقعا به خاطر اخراجم و فشاری که روی بچه ها ایجاد شد و همچنین ناراحتی هواداران عذرخواهی می‌ کنم شاید اگر می‌ ماندم تیم نتیجه بهتری می‌ گرفت.


مدافع سپیدرود نظرش در مورد رویارویی با استقلال را اینطور بیان می‌ کند: خب دیدار مقابل تیم پرطرفدار تهرانی آن هم در آزادی سخت است، ضمن آنکه این هفته هم نتیجه خوبی گرفته اند. بازی برایمان مطمئنا سخت است و ما با فراموش کردن این هفته و نتیجه دیدار با استقلال خوزستان به استقبال آبی های تهرانی می‌ رویم. امیدوارم با نتیجه گیری در بازی با استقلال بتوانیم به تعطیلات برویم.

دیدگاه‌ها