کد خبر : 1502355 | 14 بهمن 1396 ساعت 09:58 | 42.8K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس – سپاهان؛ همه چیز از یک کیک شروع شد (عکس)

درگیری هواداران پرسپولیس و سپاهان از اتفاقات ویژه دیدار روز گذشته دو تیم بود؛ دو تیمی با یک خواستگاه قدیمی اما دشمنی عجیب در این روزها!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس توانست امتیاز 51 خود را با پیروزی مقابل سپاهان تثبیت کند و اکنون شانس اول قهرمانی فصل در فاصله هشت هفته مانده به پایان لیگ محسوب می‌‌شود. در سمت مقابل اما سپاهان برخلاف وعده‌های ابتدای فصل هنوز نتوانسته در کسب نتیجه موفق عمل کند و جایگاه عجیب و باورنکردنی سیزدهم را به خود اختصاص داده و تنها یک امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد!


اما همانطور که گفته شد نقطه تاریک دیدار روز گذشته بین دو تیم درگیری کلامی و حتی گلوله‌های برفی روی سکوها بود. هواداران پرسپولیس و سپاهان بعد از اینکه با شعارهای عجیب شرایط یکدیگر را مورد هدف قرار دادند در ادامه با گلوله‌های برفی و بطری به جان هم افتادند و این مساله پای حراست استادیوم و یگان ویژه را به میان کشید تا به اغتشاش طرفین خاتمه دهند.


این درگیری از سوی دو تیمی که خواستگاه هر دو طرف را شاهین می‌دانند و تمایلات رنگی و تیمی تقریبا مشابهی دارند عجیب است و البته باید آن را طی سال‌های اخیر جستجو کرد. جایی که پرسپولیسی‌ها گاها در آستانه قهرمانی با حذف و شکست مقابل سپاهان ناکام ماندند و البته سپاهان با قهرمانی‌های پیاپی خود شعارهایی را ساختند که به مذاق نه پرسپولیسی‌ها که استقلالی‌ها هم خوش نیامد.


در ابتدای فصل نیز سپاهان با خریدهای جنجالی و میلیادری و با انتشاری عکسی کنایه‌آمیز استقلال و پرسپولیس را مورد هدف قرار داد و کری تندی را علیه آنها خواند.

 

1280723

 

نتایج اما برخلاف کری‌های آنها تا به اینجا رقم خورد تا هواداران هر دو طیف استقلال و پرسپولیس بهترین فرصت را برای پاسخ به آن بیابند. بعد از پیروزی سه بر صفر استقلال مقابل سپاهان، اینبار پرسپولیس هم در یک بازی تقریبا یک طرفه و با ایجاد موقعیت‌های فراوان توانست سپاهان را شکست دهد تا هواداران پرسپولیس با یادآوری اتفاقات گذشته و کری‌خوانی‌های زردپوشان اصفهانی بهترین فرصت را برای انتقام به دست بیاورند و کری را شدت ببخشند. شعارها اما در استادیوم آزادی در نهایت به سمتی رفت که هواداران سپاهان را دل آزرده از نتایج و این مسائل به سمت واکنش کشاند و اینچنین روز تلخ آزادی با پرتاب گلوله‌های برفی را شکل داد.


سپاهانی که می‌تواند بار دیگر جزو اضلاع قهرمانی محسوب شود و تنور فوتبال ایران را گرم‌تر کند و این مساله نیازمند تصمیماتی مدیریتی و ورزشی است و شاید بار دیگر آنها موفق شوند شعار "ما سپاهانیم و حالا حالا قهرمانیم" را در پاسخ به کری این روزهای سرخابی‌های پایتخت‌ در قبال شعار شعار "سپاهان قهرمان – با لیگ برتر بای بای" را سر دهند.

 

1280728

 

1280727

 

1280726

 

1280725

 

1280729

 

عکس : احمد معینی جم

دیدگاه‌ها