کد خبر : 1502468 | 14 بهمن 1396 ساعت 16:11 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

فکری و سامره در مسیرهای متفاوت؛

شیب مثبت و منفی استقلالی های لیگ یک

تیم های نفت مسجد سلیمان و مس رفسنجان در هفته های اخیر لیگ دسته یک روند متفاوتی داشته اند.

شیب مثبت و منفی استقلالی های لیگ یک

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ دسته یک امروز هفته بیست و دوم خود را پشت سر گذاشت. در یکی از مهم ترین بازی ها تیم نفت مسجدسلیمان، صدرنشین لیگ یک، در خانه مقابل آلومینیوم اراک متوقف شد. شاگردان محمود فکری در حالی که آماده برگزاری جشن پیروزی بودند، با یک گل بخودی دیرهنگام 2 امتیاز خانگی را از دست دادند.

اما این تساوی خانگی، تنها نتیجه دور از انتظار مسجدسلیمان در هفته های اخیر لیگ نبود. از آغاز نیم فصل دوم رقابت های لیگ آزادگان، تیم محمود فکری نتایج پرنوسانی گرفته و در قامت یک صدرنشین ظاهر نشده است.

 

 نخستین هفته از نیمه دوم لیگ را تیم نفت مسجدسلیمان با تساوی مقابل ماشین سازی پشت سر گذاشت. در هفته نوزدهم این تیم به سختی از سد صبای قم قعر جدولی گذشت. سپس شاگردان فکری یک پیروزی خوب مقابل ایرانجوان بوشهر کسب کردند و در بازی هفته گذشته هم با یک گل مغلوب فجرسپاسی شیراز شدند. کسب 8 امتیاز از 5 بازی قطعا زنگ خطر را برای محمود فکری و تیمش به صدا در آورده و آنها به خوبی می دانند برای بقا در کورس صعود به لیگ برتر نباید در ادامه فصل چنین امتیازاتی را از دست بدهند.

نقطه مقابل نفت مسجدسلیمان، تیم مس رفسنجان است؛ جایی که یک مربی استقلالی دیگر در هفته های اخیر به تیمش سرو سامان داده است.

 

شاگردان علی سامره در رفسنجان در حالی که کل نیم فصل را با 22 امتیاز به پایان رسانده بودند، پس از گذشت پنج هفته از نیم فصل دوم شرایط قابل قبولی پیدا کرده اند. مس رفسنجان در هفته هجدهم خونه به خونه را از پیش رو برداشت سپس در اراک مقابل آلومینیوم در اراک به تساوی رسید. هفته بیستم لیگ یک با پیروزی شاگردان سامره مقابل فجرسپاسی دنبال شد. تساوی در ماهشهر مقابل شهرداری و در نهایت پیروزی امروز مقابل گل گهر زمینه ساز کسب 11 امتیاز از پنج هفته ابتدایی نیم فصل دوم برای تیم علی سامره شد. مس رفسنجان با این نتایج در حال حاضر 33 امتیاز دارد و با قرار گرفتن در رده هفتم فاصله چندانی با منطقه صعود به لیگ برتر ندارد.

دیدگاه‌ها