کد خبر : 1502477 | 14 بهمن 1396 ساعت 16:26 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه شکست ناپذیری فولاد

فرار پورموسوی با پنالتی مشکوک در دقیقه 89 (عکس)

فولاد خوزستان با تساوی خانگی مقابل صنعت نفت ضمن حفظ رکورد شکست ناپذیری در خانه برای شانزدهمین بازی متوالی بدون شکست باقی ماند.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سیرورس پورموسوی در فولاد خوزستان امروز میزبان صنعت نفت آبادان بودند و قصد داشتند با کسب 3 امتیاز این بازی خانگی فاصله خود را با پرسپولیس صدرنشین لیگ کاهش دهند. اما صنعت نفتی ها رقیب سرسختی بودند و تا دقیقه 89 با تک گل لوسیانو پریرا اولین باخت خانگی فولاد را رقم زده بودند. اما سوت مشکوک داور مسابقه و اعلام ضربه پنالتی به سود فولادی ها باعث شد آنها بازی را با گل رحیم زهیوی به تساوی بکشند.


فولادی ها در این دیدار با بازی خوب صنعت نفت غافلگیر شدند و در دقیقه 14 دروازه خود را باز شده دیدند و علی رغم تلاش هایی که داشتند، نیمه اول را بازنده به رختکن رفتند. همین موضوع باعث شد آنها بازی را در نیمه دوم با حمله به سمت دروازه صنعت نفت آغاز کنند و نظم همیشگی را در بازی شاگردان پورموسوی را شاهد نبودیم.


با این نتیجه فولاد 37 امتیازی شد و با اختلاف 14 امتیاز نسبت به پرسولیس در رده دوم قرار گرفت. شاگردان پورموسوی شانزدهمین بازی متوالی خود را بدون باخت پشت سر گذاشتند و آنها تنها تیمی هستند که در لیگ هفدهم هنوز در خانه طعم شکست را نچشیده اند. آنها هفته آینده در دربی خوزستان باید به مصاف شاگردان عبدالله ویسی در استقلال خوزستان بروند.  

 


عکس: سجاد ایمانیان

دیدگاه‌ها