کد خبر : 1502489 | 14 بهمن 1396 ساعت 18:09 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

پورموسوی: حق ما برد بود

سرمربی فولاد خوزستان می گوید حق این تیم برابر نفت آبادان برد بود.

پورموسوی: حق ما برد بود

به گزارش "ورزش سه"، سید سیروس پورموسوی سرمربی فولاد خوزستان با حضور در نشست خبری بعد از دیدار با نفت آبادان گفت: ما از هواداران‌مان به خاطر این که نتوانستیم در خانه سه امتیاز را کسب کنیم معذرت‌خواهی می‌کنم. ما شایستگی برد داشتیم. کل جریان بازی دست ما اما روی غافلگیری گل خوردیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم که روی بی‌دقتی بازیکنان از دست دادیم. در دقایق پایانی توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم و به ادامه لیگ امیدوار باشیم.


او افزود: صنعت نفت آبادان پس از شکستی که مقابل استقلال داشت توانست خودش را ریکاوری کند. آن‌ها مقابل ما خوب بازی کردند. بعضی اوقات داربی این طور است که با توجه به حساسیت‌ها یک تیم عقب بنشیند تا گل بزند. این بازی نسبت به بازی رفت کیفیت کمتری داشت. ما باید این دیدار را ۱۰۰ درصد می‌بردیم. این طبیعت فوتبال است و ما به آینده مسابقه‌ها امیدواریم.


سرمربی فولاد خوزستان ادامه داد: دو سه هفته پیش من صحبتی انجام دادم که متاسفانه مسئولان استان پیگیری نکردند. ما از طرف طالقانی و ممبینی که عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال هستند، نیاز به حمایت داریم. باید به تیم‌ها نزدیک شوند. فرقی نمی‌کند. نفت آبادان، فولاد و استقلال خوزستان نیاز به حمایت دارند. ما توقع زیادی نداریم اما با توجه به این که بازی‌ها سخت‌تر می‌شود نیاز به حمایت داریم. متاسفانه ما غریبیم.


پورموسوی درباره ترکیبی که در این دیدار به میدان فرستاده بود گفت: ما هفته به هفته نسبت به شرایط حریف ترکیبمان را می‌چینیم. یک مقدار ما باید تلاش کنیم تا امتیازات خانگی‌مان را از دست ندهیم. من به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم که تلاش خودشان را کردند. بازیکنان ما در نیمه دوم با تمام وجود بازی کردند تا بازنده نباشند. این روحیه آن‌ها قابل تحسین است.

 

دیدگاه‌ها