کد خبر : 1502545 | 15 بهمن 1396 ساعت 00:02 | 70.3K بازدید | 0 دیدگاه

توقف ناامیدکننده کهکشانی ها

لوانته 2 - 2 رئال؛ BBC هم چاره ساز نشد

رئال مادرید در دیداری دشوار در نهایت در خانه لوانته با نتیجه 2-2 متوقف شد.

لوانته 2 - 2 رئال؛ BBC هم چاره ساز نشد

 

به گزارش "ورزش سه"، کهکشانی ها در شبی که تحت تاثیر نمایش دیدنی حریف بودند، با گل دقیقه 89 پاتزینی پیروزی را از دست دادند تا روند پر فراز و نشیب این تیم استمرار یافته و فاصله رئال مادرید و بارسلونا به 18 امتیاز برسد. اولین فرصت در دقیقه 10 برای رئال مادرید ایجاد شد اما همکاری بنزما و مارسلو و ضربه ستاره برزیلی به سمت آسمان رفت.

 

1280966

 

1280965

 

اما یک دقیقه بعد کهکشانی ها به گل اول دست یافتند. ارسال دقیق کرنر از سوی تونی کروس با ضربه سر راموس همراه بود تا رئال مادرید در دقیقه 11 به گل اول دست یابد.

 

لحظاتی بعد رئال مادرید می توانست به گل دوم هم دست یابد اما ضربه رونالدو با پاس رو به عقب بنزما به بیرون رفت. در ادامه توپ و میدان کاملا در اختیار شاگردان زیدان بود و آنها بازی خود را به لوانته تحمیل کرده بودند.

 

1280967

 

در دقیقه 32 کهکشانی ها موقعیت بسیار خوبی برای زدن گل دوم داشتند اما ضربه فنی تونی کروس با مهار اویر همراه بود و در ریباند رونالدو توفیقی نداشت.

 

اما در دقیقه 42 لوانته روی اولین موقعیت جدی خود به گل رسید. مورالس با فراری دیدنی با دروازه رئال مادرید تک به تک شد اما ناواس موفق شد ضربه او را دفع کند ولی در ریباند، بواتنگ با یک ضربه زمینی دقیق کار را به تساوی کشاند.

 

1280971

 

در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا 45 دقیقه اول با تساوی 1-1 به پایان برسد.

 

با شروع نیمه دوم اولین فرصت برای رونالدو ایجاد شد اما شلوغی جلوی دروازه مانع گلزنی ستاره پرتغالی رئال مادرید شد.

 

در دقیقه 56 و با یک ضد حمله سریع، مورالس در دهانه دروازه رئال صاحب موقعیت شد اما عکس العمل زیبای ناواس مانع گلزنی او شد. در دقیقه 69 ایسکو با حرکتی انفرادی صاحب موقعیت شد اما ضربه او دقیقا به جایی رفت که اویر ایستاده بود.

 

1280963

 

در دقیقه 75 بنزما با حرکتی انفرادی در آستانه گلزنی بود اما ضربه نهایی او راهی به دروازه نیافت. روی کرنر همین موقعیت، اویر عکس العمل بسیار خوبی روی ضربه سر راموس نشان داد.

 

اما در دقیقه 80 بالاخره رئال مادرید به گل رسید. بنزما در محوطه صاحب موقعیت شد و پاس به بیرون او با مهار و ضربه دیدنی ایسکو همراه بود تا رئال مادرید 1-2 از لوانته پیش افتد.

 

در دقیقه 87 لوانته تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت اما ضربه سر مارتی در دهانه دروازه به شکل عجیبی به بیرون رفت.

 

اما در دقیقه 89 لوانته بالاخره به گل تساوی دست یافت. پاتزینی با دروازه رئال تک به تک شد و دروازه ناواس را با ضربه ای دقیق باز کرد. در دقیق 94 ضربه سر مودریچ با فاصله کمی به بیرون رفت تا در نهایت رئال مادرید با نتیجه 2-2 در خانه لوانته متوقف شود.

دیدگاه‌ها