کد خبر : 1502564 | 15 بهمن 1396 ساعت 09:38 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

دومین خط حمله مقابل دومین خط دفاعی

مصاف زوج هجومی ذوب آهن و زوج دفاعی استقلال می تواند تعیین کننده نتیجه دیدار دو تیم باشد.

دومین خط حمله مقابل دومین خط دفاعی

به گزارش "ورزش سه"، ذوب در حالی از استقلال و وینفرد شفر میزبانی می کند که با به ثمر رساندن 30 گل در 21 بازی اخیر عنوان دومین خط حمله برتر لیگ را در اختیار دارد. این 30 گل توسط 13 بازیکن به ثمر رسیده که مرتضی تبریزی با 10 گل و حسنی و کی روش با 3 گل بیشترین سهم را در این بین داشته اند. ذوبی ها در این فصل 9 گل را در نیمه اول و 21 گل را در نیمه دوم به ثمر رسانده اند. در واقع هرچه به پایان بازی نزدیکتر می شویم، آتش بازی شاگردان قلعه نوعی اوج می گیرد. اما آنها در خط دفاعی عملکرد خوبی نداشته اند و با دریافت 22 گل حالا تفاضل 8+ را در اختیار دارند. ذوبی ها در 15 دقیقه های پایانی دیدارهای خود با 11 گل زده و 11 گل خورده پرافت و خیز ترین بازه زمانی بازی هایشان را تجربه کرده اند.


در مقابل استقلالی ها که زمان حضور شفر در این تیم تنها 2 گل در لیگ برتر دریافت کرده اند، با 10 گل خورده دومین خط دفاعی برتر لیگ را به نام خود ثبت کرده اند. سیدمهدی رحمتی با 4 گل و سیدحسین حسینی با 6 گل خورده دراین 10 گل سهیم بوده اند. جالب است بدانید استقلالی ها 4 گل از این 10 گل را نیز از روی نقطه پنالتی دریافت کرده اند.


بی شک در دیدار استقلال و ذوب آهن مصاف زوج تبریزی - کی روش با زوج دفاعی چشمی – حسینی جذاب خواهد بود و باید منتظر ماند و دید دومین خط حمله برتر لیگ موفق خواهد بود یا دومین خط دفاعی برتر لیگ.

دیدگاه‌ها