کد خبر : 1502578 | 15 بهمن 1396 ساعت 10:11 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

کدام مثلث جنگ فولاد شهر را می برد ؟

نبرد مثلث میانی استقلال و ذوب آهن می تواند نقش تعیین کننده ای در نتیجه بازی دو تیم داشته باشد.

کدام مثلث جنگ فولاد شهر را می برد ؟

به گزارش "ورزش سه"، دیدار ذوب آهن و استقلال از جنبه هایی مختلفی دارای جذابیت های ویژه ای است. بی شک تقابل هافبک های دو تیم در مرکز میدان می تواند خالق صحنه های جالبی در بازی باشد. استقلال با مثلث احتمالی امید ابراهیمی – داریوش شجاعیان – سرور جپاروف در بازی های اخیر هم در مالکیت توپ و هم در بازی سازی نقش عمده ای داشته اند. هر سه بازیکن دارای شم گلزنی هستند و تاکنون 7 گل برای استقلال به ثمر رسانده اند. البته ابراهیمی در این فصل هنوز موفق به گلزنی نشده و در دیدار با پدیده یک ضربه پنالتی را از دست داده است. فرشید اسماعیلی می تواند با اضافه شدن به این مثلث قدرت هجومی تیمش را افزایش دهد.


در مقابل ذوبی ها با مثلث بختیار رحمانی – قاسم حدادی فر – اکبر ایمانی در بازی های اخیر خوش درخشیده اند و زمینه ساز 5 برد متوالی برای تیمشان شده اند. حدادی فر در این مثلث در راس دفاعی قرار دارد و دو بازیکن دیگر که در حرکات پا به توپ، شوتزنی و ارسال پاس تبحر خاصی دارند می توانند به عنوان پلی میکر مهاجمان خود را تغذیه کنند. البته با اضافه شدن ربیع عطایا و مهدی رجب زاده ترکیب ذوبی ها چاشنی تهاجمی بیشتری پیدا خواهد کرد. 


باید منتظر ماند و دید کدام مثلث می تواند با فتح میانه میدان و در اختیار گرفتن جریان بازی مهاجمان خود را به خوبی تغذیه کند. مثلث آبی ها به علی قربانی یا جابر انصاری ختم خواهد شد و مثلث ذوبی ها نیز مرتضی تبریزی و استنلی کی روش را در پیشانی خود خواهد داشت.

دیدگاه‌ها