کد خبر : 1502729 | 15 بهمن 1396 ساعت 17:57 | 45.4K بازدید | 0 دیدگاه

آقای شفر چون از خارج آمده حرفش حجت است

قلعه نویی: اگر با بزن زیرش برده ایم، ضعف آنهاست

سرمربی استقلال معتقد است شاگردانش تنها فردا را برای شادی بابت برد مقابل استقلال فرصت دارند و باید به بازی های بعدی خود فکر کنند.

قلعه نویی: اگر با بزن زیرش برده ایم، ضعف آنهاست

به گزارش "ورزش سه"، قلعه‌نویی بعد از پیروزی ۲ بر یک مقابل استقلال در ثانیه های پایانی در نشست خبری بعد از بازی گفت:  باید دست کسانی را که از جوانی شان برای این آب و خاک گذشتند بوسید. در مورد بازی هم ما نیمه اول بی تفاوت بازی کردیم و درگیر نشدیم اما در نیمه دوم تغییراتی دادیم و با بازیکنان مان هم صحبت کردیم. باید به این بازیکنان افتخار کرد. ممکن بود بازی مساوی شود یا حتی حریف هم شانس برنده شدن را داشت اما در مجموع ما بردیم.


او ادامه داد: از همه عزیزانی که آمدند و ذوب‌آهن را تشویق کردند، تشکر می‌کنم. آنها و کسانی که هفته قبل هم برای تماشای ذوب‌آهن به ورزشگاه آمدند، تماشاگر واقعی ذوب‌آهن بودند نه تماشاگرانی که فقط در بازی‌های استقلال و پرسپولیس به ورزشگاه می‌آیند. تماشاگران واقعی ذوب‌آهن کسانی هستند که هفته بعد هم برای حمایت و تشویق تیم به ورزشگاه می‌آیند، از آنها تشکر می‌کنم. خوشحالم که این بازی ۳ گل داشت و ما توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم و پیروز از میدان خارج شویم.


قلعه نوئی پیرامون تعویض‌هایش گفت: برخی از بازیکنان در حد و اندازه خودشان نبودند. هرکس در تیم ما بد بازی کند می آید روی نیمکت و کنار خودم می نشیند.


سرمربی ذوب‌آهن درباره داوری بازی تصریح کرد: کارشناسان داوری معتقدند تنها اشتباه داور این بود که حسینی در صحنه پنالتی باید اخراج می‌شد وگرنه اتفاق خاص دیگری نبود؛ وگرنه داور در طول بازی عملکرد خوبی داشت و به صحنه ها نزدیک بود.


قلعه نوئی در پاسخ انتقاد شفر از نوع بازی ذوب آهن گفت: ان شالله آمار ایجاد موقعیت و پاس های صحیح که بیرون بیاید مشخص می شود مالکیت توپ و میدان در اختیار چه کسی بوده است. البته شفر بالاخره نظر خاص خودش را دارد. کارنامه موفقی دارد از ما هم بزرگتر است و هرچه بگوید در فوتبال ایران حجت است.


او ادامه داد: امروز حسینی، گلر استقلال روز خوبی داشت و پژمان منتظری هم یک توپ را از گل درآورد. خوشحالم که در بازی امروز ما برنده بودیم.


قلعه نوئی در مورد حواشی بازی امروز و شکسته شدن صندلی ها گفت: همه جای دنیا این اتفاق می‌افتد و نظر خاصی ندارم؛ ولی این را می‌توانم بگویم هرکس که این بازی را برد لذت برد. شوت به تیرک دروازه و موقعیت‌های خوبی دو تیم داشتند. موقعیت‌های حریف تنها روی اشتباهات فردی ما بدست آمد.


قلعه نوئی در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان ما در نیمه اول تحت تاثیر بازی بودند ولی در نیمه دوم با تعویض ها میانه میدان را در اختیار گرفتیم ولی بازیکنان ذوب آهن باید نگرش خود را تغییر دهند. نباید به حضور در جمع 4 تیم اول قانع باشیم. تا فردا فرصت شادی داریم و باید برویم برای بازی بعدی و نگرش بازیکنان مان را تغییر دهیم.

دیدگاه‌ها