کد خبر : 1502799 | 15 بهمن 1396 ساعت 21:55 | 110.4K بازدید | 0 دیدگاه

تکرار درخشش دور رفت برابر صدرنشین؛

پاسخ محکم کاوه به نیمکت‌نشینی با گل

شارلروا در حضور تعویضی و گلزنی ستاره ایرانی خود برابر کلوب بروژ صدرنشین به تساوی پُر گل رسید.

پاسخ محکم کاوه به نیمکت‌نشینی با گل

به گزارش "ورزش سه"، تیم شارلروا که یک بار در هفته هشتم ژوپیر لیگ و یک مرتبه در جام حذفی برابر کلوب بروژ شکست خورده بود، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در حالی که کاوه رضایی را بعد از ۲۲ هفته روی نیمکت داشت، در بیست و پنجمین مسابقه فصل در استادیوم جان بریدل به مصاف این تیم صدرنشین رفت.


یاران رضایی که رتبه دوم جدول ژوپیر لیگ را در اختیار داشته و به دنبال پیروزی و انتقام دو باخت قبلی از کلوب بروژ بودند، نیمه اول را با پیروزی ۲ بر یک پشت سر گذاشتند اما تا دقیقه ۷۴ حریف آنها به بازی برگشت و دو گل به ثمر رساند تا دوباره شب سختی در انتظار شارلروا مقابل تیم صدرنشین باشد.

 

1281209


کاوه رضایی که از هفته سوم تا بیست و چهارم، بازیکن اصلی در ترکیب شارلروا بود و امشب نیمکت‌نشینی را تجربه می‌کرد، در دقیقه ۵۴ به جای دیوید پولت وارد زمین شد و در دقیقه ۷۹ با فرار سریعی که انجام داد و یک مدافع کلوب بروژ را جای گذاشت، با شوت روی پای چپ تماشایی گلزنی کرد تا این مسابقه برای تیمش با تساوی ۳ بر ۳ خاتمه پیدا کند.


کاوه رضایی با گلی که امشب و همانند دیدار دور رفت برابر کلوب بروژ به ثمر رساند، در این فصل ۱۱ گله شد و به رده دوم جدول برترین گلزنان ژوپیر لیگ بلژیک صعود کرد.


یاران رضایی با این تساوی ۴۷ امتیازی شدند و رتبه دوم جدول ژوپیر لیگ بلژیک را حفظ کردند.

دیدگاه‌ها