کد خبر : 1502804 | 15 بهمن 1396 ساعت 22:30 | 116.4K بازدید | 0 دیدگاه

گل کریم پرپر شد!

آتش‌بازی یاران شجاعی در شب گلزنی انصاری‌فرد

ملی‌پوش ایرانی المپیاکوس در حضور تعویضی خود مقابل آ اِ ک آتن موفق به گلزنی شد اما در نهایت تیم او برابر یاران شجاعی شکست خورد.

آتش‌بازی یاران شجاعی در شب گلزنی انصاری‌فرد

به گزارش "ورزش سه"، در جذاب‌ترین مسابقه هفته بیستم سوپر لیگ یونان تیم المپیاکوس در حالی که کریم انصاری‌فرد را مانند ۶ هفته اخیر جزو نفرات اصلی داشت و از احسان حاج‌صفی در فهرستش بهره نمی‌برد، از ساعت ۲۱ امشب در ورزشگاه کارایسکاکیس میزبان آ اِ ک آتنی بود که مسعود شجاعی را از ابتدا به‌عنوان هافبک دفاعی در اختیار داشت.


این دو تیم که دو هفته قبل در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی یونان به تساوی بدون گل در همین ورزشگاه رسیده بودند، در نیمه اول دیدار امشب هم بدون گل زده به رختکن رفتند، اما المپیاکوس که انصاری‌فرد را به‌عنوان نخستین تعویضی از دقیقه ۵۸ در ترکیب داشت، موفق شد روی تیزهوشی ستاره ایرانی خود بعد از ارسال سانتر از جناح راست و شوت روی پایی که او زد، به گل برسد.

 

1281227

 

1281222


در حالی که المپیاکوس با گلزنی انصاری‌فرد در حال جبران باخت دور رفت و نشان دادن آمادگی بیشتر برای دیدار برگشت جام حذفی برابر آ اِ ک بود، اما یاران شجاعی با بازگشت فوق‌العاده در خانه حریفشان توانستند دو گل توسط دیمیتریو چیگرینسکی(مدافع سابق بارسلونا) و آندرِ سیموئز در دقایق ۸۷ و ۴+۹۰ بزنند تا برنده حساس‌ترین مسابقه فصل سوپر لیگ یونان باشند.


انصاری‌فرد با گلزنی مقابل یاران شجاعی تعداد گل‌های این فصل خود را به عدد ۱۳ رساند و همچنان صدرنشین برترین گلزنان سوپر لیگ ماند.

 

1281223

 

1281226


یاران شجاعی با این پیروزی ارزشمند خارج از خانه که موجب آتش‌بازی هوادارانشان در پایان مسابقه هم شد، به امتیاز ۴۴ رسیدند تا با دو امتیاز بیشتر نسبت به المپیاکوس، رتبه دوم این تیم را در جدول سوپر لیگ یونان بگیرند.


آ اِ ک آتن و المپیاکوس چهارشنبه شب هفته جاری هم در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی یونان باید مقابل هم قرار بگیرند که این بار یاران شجاعی میزبان خواهند بود و با توجه به تساوی بدون گل بازی رفت و نتیجه‌ای که امشب به دست آمد، شانس بیشتری برای پیروزی دارند.

 

1281224

 

1281218

 

1281216

دیدگاه‌ها