کد خبر : 1502832 | 16 بهمن 1396 ساعت 07:54 | 77.6K بازدید | 1 دیدگاه

سیدحسین؛ دو سیو، یک پنالتی و یک اشتباه! (عکس)

حسین حسینی یک نیمه کلین شیت کرد اما در نیمه دوم دو گل خورد تا کار استقلال در فولاد شهر با شکست به پایان برسد.

به گزارش "ورزش سه"، وینفرد شفر در چند بازی اخیر به مهدی رحمتی میدان داد و او هم انصافا نمایش های بسیار خوبی را ارائه داد که اوج آن ها مهار پنالتی در دیدار با پارس جنوبی بود. اما سرانجام رکورددار استقلالی ها، سید حسین حسینی به ترکیب رسید تا با درخشش در درون دروازه پیراهن تیم ملی را حفظ کند.

 

او در دقیقه ۱۸ بازی یک سیو استثنایی روی ضربه سر تبریزی داشت و مانع از باز شدن دروازه استقلال شد. اما در آغاز نیمه دوم، با خروجی اشتباه ذوب آهن را در موقعیت گل قرار داد که مجید حسینی توپ را از روی خط برگرداند.

 

۱۰ دقیقه بعد این بار مجید حسینی اشتباه کرد و نوبت حسینیِ دروازبان بود تا اشتباه او را با گرفتن پنالتی جبران کند؛ ولی ضربه کی‌روش آنقدر دقیق و ظریف بود که گلر استقلال نتواند آن را بگیرد.

 

این پایان کار نبود. چند دقیقه بعد خالد شفیعی با شوتی زیبا دروازه استقلال را تهدید کرد که بازهم حسینی ناجی دروازه تیمش شد. یک خروج و جمع استثنایی توپ در نیمه دوم هم جزو عملکرد مثبت این دروازبان ملی پوش بود.

 

اما حسینی در آخرین دقیقه از بازی به جای خروج روی خط ماند تا حسینی ِ ذوب آهن،  ضربه سر را بزند و کار استقلال را تمام کند. گلی که البته روی یک ضربه تماشایی به ثمر رسید؛ اما سید آبی ها هم در رقم خوردنش سهم داشت.


عکس از: امیر حسینی

 

1281262

دیدگاه‌ها