کد خبر : 1502885 | 16 بهمن 1396 ساعت 11:51 | 284.4K بازدید | 10 دیدگاه

محاصره حاج ملک توسط هواداران استقلال 

شب تلخ داور آتش‌نشان در فرودگاه اصفهان

شب گذشته و در جریان بازگشت حمید حاج ملک، داور دیدار تیم های استقلال و ذوب آهن، در فرودگاه چند هوادار استقلال او را دوره کردند و وی را متهم اصلی شکست تیم شان دانستند.

شب تلخ داور آتش‌نشان در فرودگاه اصفهان

به گزارش "ورزش سه"، حمید حاج ملک، داور خوب گیلانی که در دو فصل اخیر پیشرفت کاملا محسوسی در داوری ایران داشت روز گذشته دیدار حساس استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان را سوت زد. دیداری که در نهایت با پیروزی تیم اصفهانی توام شد. اما اتفاق عجیب برای این داور نه بازی که در مسیر بازگشت افتاد. 

 

زمانی که آتش نشان فوتبال ایران به همراه کمک هایش و ناظر بازی به فرودگاه رسید تا خود را آماده خروج از اصفهان کند توسط چند هوادار استقلالی دوره شد و با سوال ها و البته بازخواست های آنها روبرو شد. این هوادار که یکی از آنها صدای خود را در داد و فریاد بالا برده بود معتقد بودند حاج ملک با سوت های خود موجبات شکست استقلال را فراهم کرد و تاجایی که "تو سر استقلال را بریدی" در فرودگاه اصفهان طنین انداز شد!

 

پس از این اتفاق ماموران حراست فرودگاه وارد شده و حاج ملک را به سالن ترانزیت هدایت کردند و در نهایت موفق شدند این جنجال را بخوابانند. داور جوان فوتبال ایران در سالن ترانزیت و در حالی که ناراحت از اتفاق رخ داده بود، گفت سوت های من هیچ اشکالی نداشت و حتی پنالتی هم کاملا صحیح بود. من سعی کردم در همه صحنه ها حضور داشته باشم و کاملا درست سوت بزنم که فکر می کنم همین اتفاق هم افتاد.

 

او از این اتفاق بسیار دلخور  به نظر می رسید که البته در این زمینه حق با او بود چرا که فضای آرام فرودگاه و فریادهای آن هوادار فضای ناراحت کننده ای را ایجاد کرد.

 

1281315

 

سرمربی آلمانی استقلال معتقد است داور کار سختی است و حاج ملک یکی از روزهای سخت خود را در فولادشهر پشت سر گذاشت.

 

 

1281316

 

اعلام یک ضربه پنالتی به ضرر آبی ها اعتراض نیمکت نشینان این تیم را به دنبال داشت؛ اما حاج ملک با اخراج ساناک توانست این اوضاع را آرام کند.

 

 

1281317

 

اعتراض بازیکنان استقلال از زمان اعلام پنالتی به ضررشان آغاز شد و تقریبا تا دقایق پایانی بازی که گل دوم خود را در جریان مسابقه دریافت کردند ادامه داشت.

 

 

دیدگاه‌ها