کد خبر : 1502901 | 16 بهمن 1396 ساعت 11:57 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

با برتری در دیدار بیست و دوم

قلعه نویی جای شفر را گرفت

سرمربی باتجربه فوتبال ایران با پیروزی در دیدار برابر استقلال توانست جای این مربی در رده بندی مربیان لیگ هفدهم را به دست بیاورد.

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی های اخیر ذوبی ها باعث شد تا این تیم به همراه امیر قلعه نویی خود را در جمع بهترین های لیگ جای دهند.


قلعه نویی که پیش از دیدار اخیر این تیم برابر استقلال، توانسته بود 35 امتیاز به دست بیاورد با برد در بازی حساس برابر آبی پوشان موفق شد تعداد امتیازات خود را به عدد 38 برساند و بدین ترتیب اکنون قلعه نویی توانسته به میانگین امتیازی 1.72 امتیاز به ازای هر بازی دست پیدا کند و این عدد بدان معناست که وی توانسته از همتای استقلالی خود عبور کند و جای او را در جدول بهترین مربیان بگیرد.

 


اما در طرف مقابل شفر با شکست در این بازی آمار امتیازگیری خود را متوقف شده دید. او که پیش از این در 13 بازی استقلال موفق شده بود 24 امتیاز به دست بیاورد با شکست در بازی برابر ذوب آهن و چهاردهمین حضور او روی نیمکت آبی ها نتوانست از این امتیاز تجاوز کند تا به میانگین 1.71 امتیاز به ازای هر بازی دست پیدا کند و سایه به سایه قلعه نویی؛ اما در رتبه ای پایین تر از او قرار بگیرد.

 

 

عکس ها: کاظم قانع

دیدگاه‌ها