کد خبر : 1502906 | 16 بهمن 1396 ساعت 12:20 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی رقیب تراکتور به دنبال جدایی

سرمربی الجزیره امارات به دنبال جدایی از این تیم است اما مسؤولان باشگاه مخالفت خود را با تصمیم او اعلام کرده‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، الجزیره امارات که یکی از جدی‌ترین حریفان تراکتورسازی در گروه A لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود و دو بازی در اسفندماه سال جاری باید با این تیم برگزار کند، در حال حاضر دچار حواشی شده و ممکن است در آستانه رقابت‌های مهم آسیایی دچار تغییراتی در کادر فنی شود.

 

هینک تن‌کات، سرمربی هلندی الجزیره که دومین فصل حضورش در این تیم را پشت سر می‌گذارد و با گذشت 15 هفته تیمش در رتبه پنجم جدول لیگ امارات است، دو شب قبل بعد از پیروزی برابر الظفره صحبت‌هایی مطرح کرد که احتمال جدایی او الجزیره را بالا برده است.

 

موسی عبدالله، تحلیلگر تلویزیون ابوظبی اسپورت، با استناد به صحبت‌های سرمربی الجزیره عنوان کرده برداشتم از اظهارات تن‌کاد این است که او قصد جدایی دارد؛ ولی باشگاه الجزیره به دلیل نزدیک بودن مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و انتخاب جانشین در این فاصله کوتاه مدت، با این تصمیم مخالفت می‌کند.

 

البته این تحلیلگر فوتبال امارات ابراز کرده در صورت جدایی تن‌کاد نتیجه خوبی برای الجزیره به دست خواهد آمد چراکه نتایج این تیم در فصل جاری با حضور در رده پنجم جدول قابل توجه نبوده و از سوی دیگر سرمربی هلندی در مصاحبه خود عنوان کرده مشکلاتی خارج از زمین مسابقه دارند که در ذهن بازیکنان تاثیر گذاشته است.

 

1281341

دیدگاه‌ها