کد خبر : 1502963 | 16 بهمن 1396 ساعت 16:24 | 44.8K بازدید | 0 دیدگاه

ورزش سه بررسی می کند:

نظرخواهی از کارشناسان درباه پنالتی ذوب آهن

با وجود تاکید وینفردشفربر غلط بودن تصمیم داور در اعلام پنالتی ، نظر اکثر کارشناسان داوری مخالف با این سرمربی آلمانی است.

به گزارش " ورزش سه " بازی دیروز استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان که با برتری 2 بر 1 تیم اصفهانی همراه شد ، از لحاظ داوری صحنه های فراوانی را داراست که جای بحث فراوان دارد . یکی از این صحنه ها در دقیقه 60 و هنگام پنالتی ذوب آهن رقم خورد جایی که مجید حسینی ، مدافع استقلال با خطایی ، میلاد فخر الدینی را در محوطه جریمه سرنگون کرد و داور ضمن اعلام پنالتی ، این بازیکن را با کارت زردی جریمه کرد . در هنگام این خطا ؛ ذوب آهنی ها معتقد بودند که حسینی باید از بازی اخراج شود و تیم استقلال تهران بر نادرست بودن پنالتی پافشاری می کرد .

 

 

 

 

 

اما خبرنگاران " ورزش سه " تصمیم گرفتند با تماس با چندین کارشناس داوری ؛ نظرشان را در مورد این صحنه جنجالی جویا شوند که به شرح زیر است :

 


*حیدر سلیمانی
پنالتی درست بود و داور باید مدافع استقلال را از زمین اخراج می کرد .


*نوذر رودنیل
پنالتی بسیار واضح و درست بود و مدافع استقلال به دلیل جلوگیری از موقعیت آشکار گل ، باید از زمین اخراج می شد .


*ابراهیم میرزا بیگی
پنالتی درست بود ولی این صحنه اخراج نداشت و کارت زرد کافی بود .


ایرج نظری :
 به دلیل حضور در بازی فولاد و نفت آبادان ، بازی را مستقیم ندیدم اما با چند نفر از دوستانم صحبت کرده ام و آن ها پنالتی را درست می دانستند . البته با دیدن صحنه ها با این دوستان هم نظر شدم.


*سعید مظفری زاده
مجید حسینی به علت انجام خطای شدید مستحق دریافت کارت قرمز بود و باید از زمین بازی اخراج می شد.


*علی خسروی
پنالتی برای ذوب آهن صد در صد درست بود و مدافع خطا کار به علت انجام خطای شدید باید از زمین اخراج می شد .

 

*محمد فنایی ، شاهین حاج بابایی و یدالله سلیمانی موفق به دیدن بازی نشده بودند و به همین دلیل از اظهار نظر در مورد این صحنه سر باز زدند .

دیدگاه‌ها