کد خبر : 1503088 | 17 بهمن 1396 ساعت 10:41 | 26K بازدید | 0 دیدگاه

حضور هواداران در دربی به ما روحیه می دهد

آلمیدا: کمی زبان فارسی یاد گرفته‌ام

دروازه بان برزیلی تراکتورسازی ابراز امیدواری کرد تیمش با حمایت هواداران بتواند در بازی با گسترش فولاد پیروز شود و با روحیه ای خوب به آسیا برود.

آلمیدا: کمی زبان فارسی یاد گرفته‌ام

به گزارش "ورزش‌سه"، ژوردی آلمیدا در گفت و گو با سایت باشگاه تراکتورسازی درباره حضورش در ترکیب این تیم برای بازی های گذشته عنوان کرد: با توجه به گذشت زمان از حضورم در تراکتور، روز به روز ارتباط بیشتری می‌توانم با هم‌تیمی‌هایم برقرار کنم و این موضوع باعث می‌شود بتوانم با بچه‌ها هماهنگ‌تر شوم و‌ از نظر کیفی بتوانیم شرایط بهتری را تجربه کنیم.


وی درباره میزان یادگیری اش از زبان فارسی بیان کرد:  در حال حاضر کمی از زبان فارسی یاد گرفتم و تلاش می‌کنم بتوانم با برقراری ارتباط با مدافعین تیم بتوانیم بهترین عملکرد ممکن را در ترکیب تیم داشته باشیم.


دروازه‌بان تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: با توجه به تغییراتی که ایجاد شد ارتغرول ساغلام به‌مرور زمان می‌تواند شرایط تیم را بهتر کند و اطمینان داشته باشید که تراکتورسازی در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا، نتایج لیگ برتر را جبران می‌کند و در لیگ برتر نیز به مرور زمان شرایط بهتری خواهد داشت.


ژوردی آلمیدا مارتینز درباره حضور تماشاگران در دربی تبریز تصریح کرد: همیشه حضور هواداران به تیم روحیه می‌دهد، خیلی خوشحالم که برای اولین بار قرار است مقابل هوادارانمان به میدان بروم و این موضوع انرژی زیادی به ما می‌دهد.


دروازه‌بان برزیلی تراکتورسازی گفت: امیدوارم در دیدار مقابل گسترش فولاد بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم تا بتوانیم با نتایج قابل قبول در لیگ برتر و روحیه خوب در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حاضر شویم.

دیدگاه‌ها