کد خبر : 1503314 | 18 بهمن 1396 ساعت 09:23 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

گسترش و بازی شماره 143 در لیگ برتر!

گسترش فولاد در دربی تبریز، بازی شماره 143 خود را در لیگ برتر تجربه خواهد کرد.

گسترش و بازی شماره 143 در لیگ برتر!

به گزارش "ورزش سه"، این تیم در لیگ سیزدهم به سطح اول فوتبال ایران صعود کرد و حالا پنجمین فصل حضور در این مسابقات را تجربه می کند. آن ها به مرز 150 بازی در لیگ برتر نیز خواهند رسید.

 

اولین بازی تاریخ تیم گسترش فولاد در لیگ برتر مقابل استقلال بود. جایی که آبی پوشان تبریزی با رسول خطیبی به مصاف استقلالی رفتند که امیر قلعه نوئی را روی نیمکت داشت. در حضور بیش از 10 هزار تماشاگر، مهرداد بایرامی در ابتدا به زیبایی دروازه رحمتی را باز کرد؛ اما پس از آن، آرش برهانی و فرهاد مجیدی دو بار گلزنی کردند تا بازی به نفع آبی پوشان پایتخت به اتمام برسد.

 

شاید نکته ماندگار آن مسابقه مصاحبه سعید آقایی پس از بازی و ادعایی مبنی بر تماس باشگاه استقلال پیش از بازی به او بود که البته به سرانجام دقیقی نرسید.

 

گسترشی ها که امروز دربی تبریز را برگزار خواهند کرد، در دومین بازی تاریخ لیگ برتر نیز به مصاف همین تیم تراکتورسازی رفتند و اولین دربی سرخابی تبریز را برگزار کردند. آن دیدار با تساوی 1-1 به پایان رسید؛ اما هر دو گل بازی را بازیکنان گسترش زدند؛ امین تیزرو در ابتدا گل به خودی زد؛ سپس مهدی قریشی، گلزنی کرد.

 

همچنین، نخستین پیروزی گسترش فولاد در لیگ برتر نیز به هفته چهارم همان فصل بر می گردد که آن ها موفق شدند با دو گل فجر سپاسی را شکست دهند.

دیدگاه‌ها