کد خبر : 1503486 | 18 بهمن 1396 ساعت 18:28 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

انگیزه‌های تارتار برای بقاء در جمع مدعیان سهمیه‌(عکس)

مهدی تارتار سرمربی تیم پارس جنوبی جم امیدوار است تیمش را از شرایطی که نیم فصل دوم در آن گرفتار شده، رهایی بخشد.

به گزارش "ورزش سه"، پارس جنوبی جم در شرایطی که نیم فصل اول را فوق العاده به پایان رساند و توانست در رتبه ی دوم جدول رده بندی پس از پرسپولیس قرار بگیرد، در نیم فصل دوم هنوز موفق به کسب پیروزی نشده تا رفته رفته جای خود را به رقیبان دیگر بدهد.


شاگردان تارتار که در پایان نیم فصل اول 29 امتیازی بودند، با سپری شدن 7 هفته از دور برگشت رقابت های 34 امتیازی شده اند و با کسب 5 تساوی و 2 شکست در رتبه پنجم جدول رده بندی قرار گرفته اند.
البته تیم دوم جدول رده بندی ذوب آهن است و تیم های فولاد با 37 و سایپا با 35 امتیاز در تعقیب این تیم هستند (ضمن اینکه تیم فولاد یک بازی عقب افتاده را نیز پیش رو دارد). پس از پارس جنوبی نیز شاگردان شفر 32 امتیازی هستند و در صدد کسب سهمیه آسیایی.


با این حال تیم شگفتی ساز پارس جنوبی جم همچنان این فرصت را در اختیار دارد که با توجه به فشردگی جدول رده بندی با بازگشت به روند خوب نیم فصل اول، بتواند سهمیه آسیایی را در پایان این فصل کسب کند؛ اتفاقی که انگیزه ی بسیاری در مهدی تارتار و شاگردانش برای ادامه فصل ایجاد می کند.


آنها این هفته باید در مشهد به مصاف تیم پدیده بروند و قطعا پیروزی برابر این تیم که این هفته ها شرایط خوبی ندارد، می تواند گام بلندی در راستای اهدافی باشد که آنها در ذهن می پرورانند.

 

 

 

عکس ها از مهدی ابرهیمی

دیدگاه‌ها