کد خبر : 1503496 | 18 بهمن 1396 ساعت 19:34 | 130.9K بازدید | 0 دیدگاه

مگر در تیمم جاسوس دارید که می‌گویید مسلمان آماده‌تر است؟

عصبانیت برانکو از سوالات تکراری و جاسوسی

سرمربی سرخپوشان سرمست از پیروزی سه گله تیمش مقابل نفت آبادان از امیدواری تیمش برای تکرار موفقیت در لیگ قهرمانان خبر داد.

عصبانیت برانکو از سوالات تکراری و جاسوسی

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس موفق شد در یک دیدار برتر با سه گل برابر نفت آبادان به برتری دست یابد و اکنون با 54 امتیاز از شانس زیادی در فاصله 7 هفته مانده به پایان مسابقات برخوردار است. برانکو ایوانکوویچ بعد از این دیدار در نشست خبری حاضر شد و به تشریح شرایط فنی این بازی پرداخت.


نفت سخت می‌بازد و از این پیروزی خوشحالم

خیلی از این برد خوشحالم و بیشتر از نحوه بازی تیمم خوشحالم. طبیعی است احترام زیادی برای تیم نفت آبادان قائل هستیم. در جام حذفی به این تیم باختیم و حذف شدیم و تیمی است که سخت بازنده می‌شود و با این برد تبریک ویژه به هواداران دارم. این بازی یک مسابقه خوب برای پیش‌بازی ما در لیگ قهرمانان آسیا بود، سه‌شنبه اولین بازی را در این مسابقات انجام می‌دهیم، پیروزی مقابل نفت آبادان یک گام بسیار بسیار بزرگ برای قهرمانی بود. طبیعی است که بخواهیم در بازی‌های‌ بعدی هم به این شکل زیبا و جذاب بازی کنیم و بتوانیم این نتایج را تکرار کنیم، تبریک خاص من به بازیکنان برای انجام یک بازی خوب و نتیجه خوب و این برد قشنگ.

 


نفت ضعیف نبود ما قوی بودیم

ما خیلی روی حریف حساب کردیم و به نفت آبادان احترام می‌گذاریم؛ به هیچ عنوان این تیم را دست کم نگرفتیم. نفت ضعیف بازی نکرد ما خیلی خوب بودیم، این تیم نسبت به بازی‌اش در مقابل فولاد در اهواز چند بازیکن جدید در ترکیبش داشت، طبیعی است که خستگی به بازیکنان غلبه کند، ما در بازی رفت هم زیبا بازی کردیم و دو بر صفر نفت آبادان را شکست دادیم، در جام حذفی هم خوب بازی کردیم؛ اما شانس نفت در پنالتی‌ها بیشتر بود.  

 


برنامه آینده‌مان فشرده شده است

از این به بعد کار ما بسیار سخت‌تر می‌شود، کار فشرده‌ای داریم و چهار روز یکبار باید بازی کنیم، در لیگ قهرمانان آسیا هم بازی داریم، البته نیمکت خیلی خوبی داریم و خوشحالم که کمال کامیابی‌نیا هم به شرایط بازی برگشته است، هر بازیکن ما اهمیت خاصی برای ما دارد.

 


بازیکنان هستند که نتایج را رقم می‎زنند

هر تیمی را آنالیز می‌کنیم. ما دو بار با صنعت نفت آبادان با فاصله کم بازی کردیم، مسابقه این تیم مقابل فولاد را هم دیدیم. پرسپولیس فقط به دنبال دیدگاه و فلسفه بازی خودش است. با احترام به حریفان ما قبل از هر مسابقه نقاط قوت و ضعف آنها را برای بازیکنان بیان می‌کنیم؛ اما درنهایت این بازیکنان هستند که نتیجه را رقم می‌زنند، پرسپولیس در خارج از خانه و داخل خانه برای بهترین نتیجه تلاش می‌کند و ما به هر حریفی احترام می‌گذاریم.


مگر در تیمم جاسوس دارید؟

شما از کجا می‌دانید نوراللهی آماده نیست. آیا شما در تیم ما جاسوس دارید که در مورد این مسائل به شما گزارش می‌دهد؟ ما مدام در تمرین هستیم و نوراللهی با ما به طور مداوم تمرین کرده است؛ با توجه به شرایط او و مسابقه 15-10 دقیقه در هر بازی به او فرصت می‌دهیم و خوشحالیم که به جمع ما برگشته؛ من تصمیم گرفتم نوراللهی بازی کند، ما سیامک نعمتی را هم داریم و در شرایط خوب امکان انتخاب گسترده داریم.

 


هنوز قهرمان نشده‌ایم

تیم ما هنوز قهرمان نشده است؛ اما گام محکمی را امروز برداشتیم.

دیدگاه‌ها