کد خبر : 1503534 | 18 بهمن 1396 ساعت 23:11 | 133.9K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره ایرانی با دبل و پاس گل درخشید؛

نمایش فوق‌العاده جهانبخش در بازی شماره ۱۰۰

آلکمار در شب درخشش ملی‌پوش ایرانی‌اش که دو گل زد و یک پاس گل داد به برتری قاطع مقابل توئنته رسید.

نمایش فوق‌العاده جهانبخش در بازی شماره ۱۰۰

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ اردیویسه هلند تیم آلکمار که مثل بازی‌های اخیرش علیرضا جهانبخش را در سمت چپ خط حمله داشت، از ساعت ۲۱ امشب مهمان توئنته رده پانزدهمی بود.

 

جهانبخش که در دیدار رفت مقابل توئنته موفق به گلزنی شده بود، امشب هم در دقیقه ۱۰ پنالتی تیمش را با شوت به سمت راست دروازه تبدیل به گل کرد و نیمه اول با همین تک گل به اتمام رسید.

 

1281851

 

 

در دقیقه ۶۰ کریستین کوئواس، بازیکن شیلیایی توئنته با ضربه به پای جهانبخش که روی زمین افتاده بود، موجب بروز واکنش ملی‌پوش ایرانی آلکمار و درگیری لفظی شد که داور با متوقف کردن بازی در این صحنه به هر دو بازیکن اخطار داد، اما مدافع چپ خطاکار توئنته در دقیقه ۷۳ دومین کارت زردش را هم گرفت و اخراج شد تا کار برای یاران جهانبخش در ادامه مسابقه راحت‌تر شود.

 

در حالی که این مسابقه رو به اتمام بود، جهانبخش با پاس تماشایی از بین مدافعان توئنته ووت وگورست را در موقعیت تک به تک قرار داد تا این مهاجم آلکمار دومین گل تیمش را در دقیقه ۸۹ به ثمر رساند.

 

وگورست دو دقیقه بعد هم مجددا موفق به گلزنی شد؛ اما این پایان کار نبود و جهانبخش که شب درخشانی را پشت سر گذاشته بود، در سومین دقیقه وقت‌های اضافه مسابقه پاس در عمق عالی سوئنچیس را پس از فرار سریع از جناح راست زمین با ضربه بغل پا تبدیل به چهارمین گل تیمش کرد تا این دیدار را با برتری ۴ بر صفر پشت سر بگذارند و با ۴۶ امتیاز همچنان در رده سوم جدول لیگ اردیویسه باقی بمانند.

 

 

1281850

 

جهانبخش که امشب صدمین بازی خود در لیگ اردیویسه را انجام می‌داد، تعداد گل‌های این فصلش را به عدد ۱۰ رساند و در رده سوم برترین گلزنان قرار گرفت و از سوی دیگر با یک پاس گل برابر توئنته، با ۸ پاس گل نیز در رتبه دوم برترین پاسورهای لیگ هلند ایستاد.

دیدگاه‌ها