کد خبر : 1503690 | 19 بهمن 1396 ساعت 15:55 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

تعویض‌های اجباری نبود، شرایط در دربی فرق می‌کرد

معبودی: پاس گلم با شکست گسترش به چشم نیامد

هافبک تیم گسترش فولاد اعلام کرد تیمش نباید دربی تبریز را واگذار می کرده است.

معبودی: پاس گلم با شکست گسترش به چشم نیامد

به گزارش "ورزش‌سه"،  تیم گسترش فولاد در مسابقه با تراکتورسازی در دربی تبریز با نتیجه دو بر یک شکست خورد. عزیز معبودی هافبک گسترش فولاد درباره شکست تیمش عنوان کرد: ما بازی را بد شروع نکردیم و می‌توانستیم پیروز هم باشیم و با تفکراتی که آقای کریمی داشتند خوب نیمه اول را پیش بردیم. تراکتور فشار زیادی روی ما ایجاد کرد و با سهل‌انگاری به آنها پنالتی دادیم و بازی را باختیم. در کل بازی بدی نداشتیم و موقعیت آنچنانی هم ندادیم به نحوی که آنها 5، 6 نفری روی دروازه ما حمله می‌کردند و ما تمام راههای نفوذ تراکتور را بسته بودیم و فکر می‌کنم می‌توانستیم از این بازی مساوی بگیریم. آنها در شرایطی به گل رسیدند که پنالتی دوم از نظر من درست نبود.


وی درباره پاس گلی که به زنیدپور داد تاکید کرد: سعی کردم بهترین بازی‌ام را داشته باشم و حتی یک پاس گل هم برای میلاد فرستادم اما پاس گلم با شکست به چشم نیامد و خب اتفاقات دربی است دیگر و دربی حساسیت‌های خاص خودش را دارد و تا دقیقه آخر نمی‌توان پیش‌بینی کرد کدام تیم می‌تواند پیروز باشد چون بازی در خانه هر دو تیم است و هر دو تیم از شرایط مساویشان سعی می‌کنند بهترین استفاده را ببرند که در این نبرد تراکتوری‌ها پیروز شدند. ضمن آنکه ما در این بازی اسماعیل فرهادی، سیدی و موسوی را در اختیار نداشتیم، آقای کریمی مجبور به تعویض‌های اجباری شد و غیبت آنها در این بازی تاثیرگذار بود.


هافبک گسترش فولاد همچنین گفت: مطمئنا نتایج هفته‌های گذشته آن هم با تیم‌های پایین جدولی تاثیرگذار است، ما با 4 تیم پایین جدولی بازی داریم که چیزی برای از دست دادن ندارند و فقط می‌خواهند بیایند تا خودشان را بالا بکشانند و بی‌محابا حمله می‌کنند تا نتیجه را به نفع خودشان کنند.


معبودی در پایان افزود: دو هفته فرصت داریم تا دوباره تیم را از نوع بسازیم و بتوانیم در بازی با پیکان جبران نتایج ضعیف و این باخت را داشته باشیم.

دیدگاه‌ها