کد خبر : 1503791 | 19 بهمن 1396 ساعت 22:29 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

استویچکوف: فکر نمی کنم نیمار به رئال برود

هریستو استویچکوف، ستاره سابق بارسلونا، معتقد است که نیمار راهی رئال مادرید نخواهد شد.

استویچکوف: فکر نمی کنم نیمار به رئال برود

به گزارش "ورزش سه"، نیمار در تابستان گذشته با انتقالی تاریخی و 222 میلیون یورویی از بارسا به پاری سن ژرمن شد اما در همین مدت شایعات زیادی در مورد احتمال بازگشت او به لالیگا و رفتن او به رئال مادرید منتشر شده است اما استویچکوف معتقد است که این انتقال صورت نخواهد گرفت.

او به مارکا گفت:" من نمی توانم او را در رئال تصور کنم. برای او بهترین ها را آرزو می کنم اما فکر نمی کنم او بتواند در پاری سن ژرمن به همه آنچه که با بارسا رسید، دست پیدا کند."

 

 

1278927

 

نتایج ضعیف رئال مادرید در این فصل لالیگا و حذف از کوپا دل ری، انتقادهای زیادی را از زین الدین زیدان به همراه داشت و گفته می شود در صورت حذف از لیگ قهرمانان با شکست مقابل پاری سن ژرمن، این مربی فرانسوی اخراج خواهد شد اما استویچکوف معتقد است که کنار گذاشتن زیدان اشتباه است.

 

" گاهی در فوتبال ضربات سختی وارد می شود. رئال مادرید برای بازسازی به زمان نیاز دارد. کسی تردیدی ندارد که زیدان یک مربی بزرگ است اما او باید صبر داشته باشد. کسی نمی تواند جام هایی که او به دست آورده را از او بگیرد."

 

بارسا این فصل هم با درخشش لیونل مسی، در آستانه کسب چند جام است و استویچکوف تایید کرد که همچنان از درخشش ستاره آرژانتینی آبی و اناری ها حیرت زده می شود.

 

 

1279587

 

" من هرگز بازیکنی مانند لئو ندیدم. او هر روز چیزی برای شگفت زده کردن دارد. من او را از زمانی که خیلی کوچک بود، می شناسم. او پسری فروتن، سختکوش و مبارز بود.

 

لوئیس سوارز؟ من همیشه او را تحسین کرده ام. او دوران دشواری را پشت سر گذاشت، مانند محرومیت بعد از جام جهانی که نامنصفانه بود. او یکی از آن بازیکنانی است که با او پیراهن بارسا را می شناسید. او یک ستاره است."

دیدگاه‌ها