کد خبر : 1503879 | 20 بهمن 1396 ساعت 11:50 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

حملات تراکتور زهردار نبود اما باید گل دوم را می‌زدیم

زاهدی: با دست توپ را زدم، پنالتی درست بود

مدافع تیم گسترش فولاد اعلام کرد خطای پنالتی که داور در بازی با تراکتورسازی گرفته درست بوده است.

زاهدی: با دست توپ را زدم، پنالتی درست بود

مسیح زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شکست گسترش فولاد در دربی تبریز مقابل تراکتورسازی اظهار داشت:  ما برای برد به زمین رفته بودیم و  اینکه می‌گویند ما بعد از گلزنی دفاعی بازی کردیم و یا اینکه قصدمان دفاعی بازی کردن بوده اصلا درست نیست ما حتی از حریف جلو افتادیم اما متاسفانه نتوانستیم نتیجه را حفظ کنیم. بعد از آن تراکتور توانست نتیجه را تغییر دهد آن هم در حالی که ما می‌ توانستیم از این بازی امتیاز بگیریم.


وی ادامه داد:  آنها حملات زیادی روی دروازه ما خلق کردند اما آنقدرها زهردار نبود که بخواهد تهدیدی جدی برای ما به حساب آید. تراکتورسازی با ارسال‌های هوایی قصد داشت به هر نحو شده دروازه ما باز کند که در نهایت هم به آنچه که می‌‌خواست رسید.


مدافع گسترش فولاد درباره برخورد توپ با دستش و دادن پنالتی به تراکتورسازی عنوان کرد: توپ با شدت و سرعت بسیار به دستم برخورد و چون در مسیر دروازه قرار داشت و می‌خواستم توپ را کنترل کنم از همین رو دستم با وجود آنکه بسته بود در مسیر توپ قرار گرفت و به نظرم تصمیم داور در مورد پنالتی درست بود.


زاهدی در پایان افزود: ما بعد از گل اول خیلی به این فکر نبودیم که گل دوم را بزنیم و ضدحملات خوبی هم ترتیب ندادیم. ضمن آنکه فشار شدید تراکتورسازی کار ما را سخت کرد و ما مجبور به تغییر سیستم و دفاعی بازی کردن شدیم. اگر گل دوم را به ثمر رسانده بودیم با خیالی آسوده‌تر بازی می‌کردیم و دیگر نگران گلزنی آنها نبودیم و همین کم شدن فشار باعث می‌شد تا حتی گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم و اکنون این ما بود که این بازی را برنده شده بودیم.

دیدگاه‌ها