کد خبر : 1504154 | 21 بهمن 1396 ساعت 12:44 | 27.5K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنان دیگر در اولویت قبل از مسلمان هستند

برانکو: مقابل نسف شانس بیشتری برای برد داریم

سرمربی کروات سرخپوشان در پایان اولین تمرین این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به تشریح شرایط پرسپولیس پرداخت.

برانکو: مقابل نسف شانس بیشتری برای برد داریم

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ که فصل گذشته با شکست در نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل الهلال عربستان به کار خود خاتمه داد، اکنون امیدوار است شاگردانش با درس از فصل گذشته برای موفقیت بیشتر در این رقابت‌ تلاش کنند.


برانکو با حضور در جمع خبرنگاران در پایان تمرین امروز گفت: در لیگ قهرمانان آسیا حریف ساده نداریم. همه تیم‌ها قوی هستند و ما به آنها احترام می‌گذاریم. ما در بازی با نسف‌قارشی گزینه برد هستیم و می‌خواهیم خوب کار کنیم. ما در مقابل هوادارانمان و در خانه به میدان می‌رویم. همیشه گفته‌ام اولین بازی بسیار خطرناک و سخت است مخصوصاً زمانی که همه شما را گزینه برد بدانند. ما تجربه خوبی از سال قبل داریم و در اولین بازی به کسب سه امتیاز فکر می‌کنیم و می‌خواهیم شروعی قوی در آسیا داشته باشیم. 

 

سرمربی کروات سرخپوشان در واکنش به سوالی در خصوص وضعیت محسن مسلمان که طی دو هفته اخیر فرصتی برای بازی به دست نیاورده و این سوال که آیا مشکلی بین او و این هافبک به وجود آمده اینطور توضیح داد: چه توضیحی باید بدهم، امروز شما در تمرین بودید. آیا مشکلی دیدید؟ پس مشکل چیست که این حرف را می‌زنید؟ چرا در مورد کمال کامیابی‌نیا، سیامک نعمتی و اسدی که بازی نمی‌کنند سؤال نمی‌پرسید؟! او بازی نمی‌کند؛ چراکه فعلاً نفرات دیگر در اولویت هستند.

 

تمرین امروز در شرایطی انجام شد که با توجه به مصدومیت سیدجلال حسینی، حسین ماهینی به سمت چپ دفاعی رفت و محمد انصاری بار دیگر در پست مدافع میانی به کار گرفته شد. مساله‌ای که باعث می‌شود احتمال بازگشت کمال کامیابی نیا به ترکیب افزایش یابد. برانکو در خصوص آخرین تصمیماتش برای ترکیب دیدار مقابل نسف قارشی ازبکستان گفت: امروز اولین تمرین ما برگزار شد، همیشه احتمال تغییر وجود دارد. ما سه تمرین دیگر داریم و باید ببینیم شرایط چطور می‌شود.

 

سوال بعدی از برانکو در خصوص شانس بالای این تیم برای کسب مجدد عنوان قهرمانی پیش از پایان رقابت‌های لیگ بود. برانکو در خصوص اینکه آیا در صورت قهرمانی زودهنگام به نفرات جوان و نیمکت نشین تیمش بازی خواهد داد، اینطور توضیح داد: ما بازی به بازی پیش می‌رویم. هدف پرسپولیس کسب بیشترین پیروزی در مسابقات لیگ و آسیا است. نمی‌خواهیم زنگ تفریح باشیم. ما هنوز با وجود اختلاف امتیاز نسبت به حریفان قهرمان نشده‌ایم. هیچ جشنی نداریم تا قهرمان شویم.

 

برانکو چندی پیش قرارداد دوساله‌ی خود را با باشگاه تمدید کرد و بعد از آن گفته شد لیست نفرات مدنظرش برای تمدید قرارداد را به باشگاه اعلام کرده است. برانکو در مورد نفراتش برای تمدید گفت: بله ارسال کردم. من یک ماه پیش لیست مدنظر را برای باشگاه ارسال کردم.

 

تداخل مجدد دیدارهای تیم ملی و بازی‌های پرسپولیس سوال دیگری از برانکو بود. تیم ملی روز 7 فروردین مقابل الجزایر و در کشور اتریش حاضر خواهد شد و این در حالی است که پرسپولیس 48 ساعت بعد از این بازی جدال لیگ برتری خود برابر سایپا را برگزار خواهد کرد. برانکو در این مورد گفت: این سؤال را جواب نمی‌دهم چراکه هیچ چیز تا آن زمان مشخص نیست و خیلی زمان داریم تا ۹ فروردین‌ماه.


وی در واکنش به اینکه ذوب آهن نفرات ملی‌پوشش را در اختیار تیم ملی و در برنامه ریکاوری قرار نداده و تصمیم این باشگاه در ادامه چه خواهد بود گفت: پرسپولیس قبلاً این موضوع را اعلام کرده که همیشه طبق برنامه تیم ملی جلو می‌رود و به برنامه‌های تیم ملی احترام خواهد گذاشت. ما نمی‌خواهیم از برنامه‌های تیم ملی جلوگیری کنیم. نتایج تیم ملی در بازی‌های تدارکاتی و جام جهانی اگر خوشحال‌کننده باشد برای ما هم حس خوبی دارد. امیدواریم در ادامه تیم ملی نتایج خوبی بگیرد.


برانکو در مورد مصدومیتی که امروز برای کاپیتان تیمش رخ داد نیز اینطور گفت: سید جلال مصدومیت جدی ندارد،‌ به‌هرحال بچه‌ها همیشه در حال تلاش کردن هستند و این اتفاقات طبیعی است و پیش می‌آید.


پرسپولیس امروز در حالی تمرین خود با توپ‌های آسیایی را پشت سر گذاشت که این توپ‌ها متعلق به فصل گذشته بودند. سرمربی سرخپوشان در واکنش به سوالی که چرا با توپ‌های جدید تمرین را دنبال نکردند گفت: در حال حاضر از توپ‌های فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا استفاده می‌کنیم. تا جایی که من در جریان هستم، می‌دانم که توپ‌ها در گمرک گیر کرده است و قرار است به‌زودی ما از این توپ‌ها استفاده کنیم.

دیدگاه‌ها